باشگاه فوتبال شهرداری همدان محکوم شد

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgبا اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه فوتبال شهرداری همدان بابت شکایت مالی یکی از مربیان فصل قبل خود در لیگ دسته یک کشور محکوم شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، به دنبال تشکیل پرونده شکایت منوچهر بیگم مربی فصل قبل باشگاه شهرداری همدان به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال بابت
اصل خواسته و مبلغ ۳۵ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
شنیده‌ها حاکیست سایر مربیان و بازیکنان طلبکار از تیم شهرداری همدان نیز شکایت خود را به ثبت رسانده‌اند و به زودی علیه باشگاه شهرداری حکم صادر می‌شود.
این در حالی است که باشگاه شهرداری در سال‌های گذشته یکی از منضبط‌ترین باشگاه‌های فوتبال کشور به لحاظ تسویه حساب‌های مالی و فاقد پرونده بدهی به شاکیان بود.
نجات چمن قدیمی‌ترین ورزشگاه
با مساعدت علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان، چمن قدیمی‌ترین ورزشگاه فوتبال این استان که در حال از بین رفتن کامل بود، نجات یافت.
پس از ۵ سال کاور جهت محافظت از چمن استادیوم قدس خریداری و چمن این مجموعه زیر پوشش کاور قرار گرفت.
مدیر دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این باره گفت: وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای قدس در سالیان اخیر مطلوب بود اما به دلیل عدم خریداری و نصب به موقع کاور با آسیب جدی مواجه شد.
امین رنجبردار افزود: با حمایت‌های مدیرکل جدید ورزش و جوانان و به‌منظور حفظ پوشش زمین و جلوگیری از تکرار تخریب چمن، پس از ۵ سال کاور برای محافظت از چمن این مجموعه با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب شد.
وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان برگزاری مطلوب مسابقات ورزشی به خصوص مسابقات فوتبال در سطح استان است.
ادامه حضور بانوان در تیم ملی
نایب رئیس بانوان هیات فوتبال همدان گفت: فاطمه سلگی بازیکن نهاوندی تیم فوتبال همدان در اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال بانوان کشور حضور یافت.
اعظم باباخانی افزود: این اردو هم اکنون در تهران آغاز شده و تا ۲۹ همین ماه ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: همچنین زینب حسنی مهوار از فوتبالیست‌های شهرستان رزن به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال دختران فراخوانده شد.
باباخانی بیان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر پانزده سال کشور نیز تا ۲۹ آبان ماه جاری در تهران دایر است.
سردار طعم شکست را چشید
تیم سردار زند ملایر در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور پس از سه پیروزی در برابر تیم اتحاد تبریز متحمل شکست شد.
هفته چهارم مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم سردار زند ملایر در گروه سوم برابر اتحاد تبریز یک بر صفر شکست خورد تا به نخستین باخت این فصل خود برسد.
سرداری‌ها در گروه سه با با تیم‌های داماش تهران، اتحاد تبریز، وحدت رودبار، عقاب تبریز، مقاومت تهران، الماس تازه آباد، آرتیمان خمین، ائل تن ارومیه، پیشگامان فنون، اروم اسپور ارومیه و شهرداری بانه هم گروه هستند.
شاگردان کورش برمک که تا پایان هفته سوم با کسب ۹ امتیاز صدر نشین گروه سوم بودند با این شکست و با توجه به تفاضل کمتر با تیم دوم به رتبه چهارم سقوط کردند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن