شرط مخالفان برای پذیرش کفاشیان در هیات رییسه: امضا کن سرپرستی را نمی خواهی

b_150_100_16777215_00_images_14--8--635978667011638509.JPGاختلاف در هیات رییسه فدراسیون بر سر علی کفاشیان/ شرط مخالفان برای پذیرش کفاشیان در هیات رییسه: امضا کن سرپرستی را نمی خواهی/داستان علی کفاشیان و اعضای هیات رییسه فدراسیون روز به روز جذاب تر می شود
به گزارش همدان فوتبال و به نقل از طرفداری - علی کفاشیان امروز هم به فدراسیون فوتبال رفت تا مثل آینه دق مقابل دیدگان کسانی باشد که حضور او را به منزله پایان فرماندهی کوتاه مدت رفیق صمیمی خود در طبقه های بالای مقر فدراسیون می دانند اما او هنوز هم مطمئن نیست که بتواند سرپرست فدراسیون باشد.
از یک سو چند عضو هیات رییسه فدراسیون که حامی سرپرستی او هستند، تلاش می کنند کفاشیان را دوباره در جایگاه نایب رییس اول به هیات رییسه ببرند تا او با استناد به اساسنامه فیفا به جای بهاروند سرپرست موقت فدراسیون شود و از طرف دیگر مخالفان او در هیات رییسه فدراسیون که امروز هم نماینده ای را به دیدار کفاشیان فرستادند، شرط کرده اند تنها در صورتی با بازگشت کفاشیان به هیات رییسه موافقت می کنند که او امضا و تعهد بدهد قصد سرپرستی فدراسیون را ندارد و فقط می خواهد به کار خود برگردد. گویا کفاشیان امروز حاضر شد این نامه را امضا کند اما از آن جایی که برخی در وزارت ورزش شدیدا حامی او هستند، مخالفان کفاشیان در فدراسیون می ترسند با وجود این امضا و تعهد هم حریف کفاشیان نشوند و او پس از بازگشت به هیات رییسه، با استفاده از اهرم فیفا که در زمان استعفای رییس، حق سرپرستی را به نایب رییس اول می دهد جای بهاروند را بگیرد.
این وسط برخی نمایندگان مجلس هم به خاطر قانون بازنشسته ها مخالف حضور دوباره کفاشیان در فدراسیون هستند.
داستان کفاشیان و فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد. جالب این جاست که یکی از مدیران سابق لیگ برتری که در انتقال تیمی از تهران به شهرستان نقش داشت و حتی زیر برگه این انتقال را هم امضا کرده بود، حالا دوباره به کفاشیان نزدیک شده و ادعا می کند می تواند او را به جایگاه سرپرستی فدراسیون برساند، این در حالی است که کفاشیان مدعی است اشتیاق چندانی برای قبول این سمت ندارد و فقط می خواهد تا زمان مجمع و برگزاری انتخابات همان نایب رییس اول باشد، البته قانون هم این وسط مخالف بازگشت به کار کسی است که در منصب خود محکوم شده باشد. علی کفاشیان در پرونده ای که به کمیته اخلاق رفته بود، تبرئه نشد و فقط محکومیتش کاهش پیدا کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن