مطمئنی زمان داری آقای زمانی؟

مردی از ملایر در هیات مدیره استقلال

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_esteghlal_logo.pngکسی که اول بار خبر تغییرات جدی در هیات مدیره استقلال را به سایت گل داد زمانی را نمی شناخت.می دانست امیدوار رضایی می رود و می دانست منصور پورحیدری می اید.می دانست زمانی نامی هم قرار است بیاید اما از او هیچ نمی دانست حتی اسم کوچکش را.

به گزارش "همدان فوتبال"، خودش هم به قول خودش ادم سیاسی بود و کله  گنده ها را می شناخت اما زمانی برای او اسمی بود نا آشنا و گنگ.نه کسی می دانست که او کیست و نه کسی می دانست اهل کجاست.بعدا اسمش اعلام شد و فهمیدیم قبلا نماینده ملایر بوده و با 108 هزار رای نفر اول شهر خودش و نفر دوم استان همدان شده.

متولد 1337 است و به زبان انگلیسی هم تسلط دارد.مدتی هم رییس دانشگاه آزاد ملایر بوده و جالبش اینجاست که اگر اسمش را در گوگل سرچ کنید می رسید به وبلاگی که در آن از او به علت استخدام برادرش در دانشگاه آزاد آنهم با سابقه کار در نانوایی شکایت شده.

حسن زمانی را به عنوان مشاور یا رییس دفتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی

می شناسند.از دلیل انتخاب او چیزی مطرح نشده و کسی نمی داند چرا باید او به عضویت در هیات مدیره استقلال برگزیده شود.

خودش را ورزشی  می داند و در اولین مصاحبه اش خود را بازیکن دهه 50 نوجوانان و امید استقلال ملایر معرفی کرده که سابقه کوتاه عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را هم دارد.نمونه ای از سیاسی هایی که پایی هم به توپ زده اند.

 

برای استقلال برنامه های زیادی دارد و شعار خودکفایی مالی باشگاه را مطرح کرده که باید دید چقدر برنامه دارد.رابطه خوبش با لاریجانی می تواند تنها امتیاز او برای ماندن باشد چه وزیر ورزش بعدی شاید ریسک کنار زدن مشاور یا رییس دفتر رییس مجلس را نداشته باشد اما شاید هم عمر ماندنش در هیات مدیره کوتاه بماند.می توان روی ارتباطاتش با رییس مجلس حساب کرد؟ می توان او را حلال مشکلات دست و پاگیری که در رابطه به واگذاری سهام یابرطرف کردن موانع قانونی درآمد زایی دانست؟باید دید.با این همه وقتی اسم حسن زمانی را در گوگل سرچ می کنی چیزهای بامزه ای هم پیدا می شود.مثل همان شکایت یک شهروند از او ...آدم حتی فکرش را هم نمی کند که در اینترنت چه چیزهایی پیدا می شوند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن