شهرداری همدان رکورددار تساوی لیگ یک فوتبال به دنبال بازگشت به جمع مدعیان

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahrdari_shahrdari-hmd.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان رکورددار تساوی در لیگ یک فوتبال کشور امروز /شنبه/ در هفته دوازدهم مسابقات به دنبال بازگشت به جمع مدعیان است.
به گزارش "همدان فوتبال" به نقل از ایرنا، تساوی‌های پیاپی شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور باعث ثبت رکورد بیشترین مساوی در بین تیم‌های حاضر در مسابقات شده است.
این تیم تا به اینجا با ۶ تساوی همراه با ویستاتوربین تهران بیشترین رکورد را در بین هجده تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور در اختیار دارند.
شهرداری همدان هفته‌ها موفق به کسب برد نشده و همین مساله باعث سقوط این تیم به رده نهم جدول شده است و حالا برای جبران امتیازهای از دست رفته چاره‌ای جز پیروزی ندارد.
هر چند این تیم نخستین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و انتظار زیادی نمی‌توان داشت اما عدم پیروزی در چند هفته اخیر نگرانی‌ها بابت سقوط آرام این تیم به قعرجدول را همراه داشته است.
تیمی که در هفته‌های آغازین لیگ یک شگفتی ساز ظاهر شد و در بین مدعیان خودنمایی می‌کرد اما اکنون با افت مواجه شده است و هر لحظه امکان سقوط به رده‌های پایین‌تر را دارد.

۶ هفته در حسرت برد
شاگردان رضا طلایی منش از هفته ششم تاکنون موفق به پیروزی نشده‌اند و ۲ شکست و چهار تساوی حاصل کار این تیم در هفته‌های اخیر بوده است.
باخت مقابل مس کرمان و سپس پارس جنوبی جم شرایط این تیم را به هم ریخت و حتی تساوی برابر تیم‌های قشقایی شیراز، شهرداری آستارا، ویستاتوربین تهران و خیبر خرم آباد هم کاری از پیش نبرد.
آخرین برد شهرداری به هفته پنجم مقابل رایکا بابل باز می‌گردد و پس از آن این تیم نتوانست به پیروزی برسد و شرایط ایجاد شده باعث سقوط این تیم به رده نهم جدول شد.
آخرین برد شهرداری به هفته پنجم مقابل رایکا بابل باز می‌گردد و پس از آن این تیم نتوانست به پیروزی برسد و شرایط ایجاد شده باعث سقوط این تیم به رده نهم جدول شد.
شهرداری تاکنون از ۱۱ بازی صاحب سه برد، ۶ تساوی و ۲ شکست شده است و ۲ باخت کسب شده در هفته‌های هفتم و هشتم رقم خورد تا شهرداری در وضعیت آشفتگی قرار بگیرد.
حالا این تیم برای بازگشت به شرایط مطلوب خود نیاز مبرم به کسب پیروزی در دیدار امروز /شنبه/مقابل استقلال خوزستان دارد.

جایگاه متزلزل شهرداری
شاگردان طلایی منش در حالی با ۱۵ امتیاز جایگاه نهم جدول را تا پایان هفته یازدهم در اختیار دارند که کسب هر نتیجه در هفته دوازدهم رتبه این تیم را دستخوش تغییر خواهد کرد.
شهرداری در صورت برد در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان می‌تواند امیدوار به جهش چند پله‌ای در جدول رده‌بندی مسابقات شود اما شکست یا تساوی در این دیدار نتیجه خوبی محسوب نخواهد شد.
این تیم در صورت شکست مقابل استقلال خوزستان شاید تا رده دوازدهم هم سقوط کند و البته با کسب تساوی نیز باید منتظر سایر نتایج باشد.
آن‌ها در میانه جدول رده‌بندی مسابقات لیگ یک می‌توانند با یک پیروزی شیرین به ناکامی‌های اخیر خود پایان بدهند و بازهم به جمع مدعیان بازگردند.

استقلال، حریف سرسخت شهرداری
تیم استقلال خوزستان اگرچه در هفته‌های اخیر کمی نوسان نتیجه گیری داشت اما توانست با ۱۹ امتیاز رده چهارم جدول را تصاحب کند و برای صعود همچنان مبارزه می‌کند.
نماینده خوزستان تا به اینجا پنج برد، چهار تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده و چهار امتیاز با ملوان صدرنشین فاصله دارد.
بنابراین پیروزی مقابل شهرداری برای آن‌ها نیز مهم و ضروری است تا بتوانند اختلاف خود را با صدر کمتر کنند.
این تیم هفته گذشته برابر ویستاتوربین تهران به تساوی رسید اما حالا درصد کسب پیروزی در این دیدار خانگی است.
استقلال خوزستان در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند با لغزش حریفان بالای جدول، حداقل رده دوم یا سوم جدول را تصاحب کند.
تیمی که در پنج بازی اخیر خود سه برد و ۲ تساوی کسب کرده و از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است.

رضایت از بازیکنان
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معتقد است که عملکرد فنی و تیمی شاگردانش رضایت بخش بوده و امتیازهای کسب شده محصول تلاش و زحمات اعضای تیم است.
«رضا طلایی منش» افزود: اگر در ضربات نهایی بیشتری دقت شود، چه بسا در گلزنی هم می‌توانیم به سه امتیاز برسیم چرا که خط دفاعی بسیار مستحکمی داریم و تمرکز ما گل زدن است.
وی با بیان اینکه کار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم، خاطرنشان کرد: بازی سختی در پیش داریم اما هدف ما کسب بهترین نتیجه ممکن است.
طلایی منش گفت: همه بازیکنان برای ثبت نتیجه‌ای مطلوب در این دیدار حاضر می‌شوند و به دنبال رسیدن به هدف مهم خود هستیم.
شهرداری همدان از ساعت ۱۴ امروز /شنبه/ در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن