دعوت فوتبالیست همدانی به تیم ملی

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgدبیر هیأت فوتبال استان همدان گفت: بانوی فوتبالیست، از سوی سرمربی خود به تیم ملی فراخوانده شد.
علیرضا بلالی با اشاره به حضور فوتبالیست همدانی در تیم ملی بانوان، اظهار کرد: پس از طلسم‌شکنی بانوان ایرانی و ثبت اولین صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا، مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بانوان از روز شنبه اول آبان‌ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: برهمین اساس مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، ۲۹ بازیکن را به این اردو فراخوانده که در این میان نام مرضیه نیکخواه، از استان همدان نیز به چشم می‎خورد.
دبیر هیأت فوتبال استان همدان بیان کرد: این اردو از روز شنبه اول آبان، در کمپ تیم‎های ملی آغاز خواهد شد که ورزشکاران دعوت شده باید ساعت ۸ صبح همین روز خود را به کادر فنی معرفی کنند.
وی تصریح کرد: این اردو به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت و تیم ملی برای حضوری قدرتمند در جام ملت‎های بانوان آسیا آماده می‎شود.
بلالی گفت: سمانه چهکندی از خراسان رضوی؛ بهناز طاهرخانی، سارا دیدار، نگین زندی، ملیکا محمدی، گلنوش خسروی، عاطفه رمضانی از کرمان، فاطمه عزیزی از ایلام، زهرا قنبری، طوبی القاسی از تهران، زهرا سربالی، زهره کودایی، سارا ظهرابی‌نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، سمیه فیضی از اصفهان، غزاله بنی طالبی از چهارمحال، ثنا صادقی از کرمانشاه، زهره جلالی از کردستان، الهام عبدالرحمان از آذربایجان غربی، محدثه زلفی از آذربایجان شرقی، سیده زهرا معصومی، منیژه زینوندی، مریم محمدی، ستاره قهرمانی از البرز، مرضیه نیکخواه از همدان، غزل مرشدی و سوگند راجی از گیلان به این اردو دعوت شده‌اند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن