حق «تیم شهرداری» را ضایع کردند/ داور نگذاشت پیروز میدان باشیم

b_150_100_16777215_00_images_81856064-70333390.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه اشتباهات مشکوک داوری، باعث شد نتوانیم نتیجه مد نظر را بگیریم گفت: در کمال ناباوری حق تیم ما را خوردند.
رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به دیدار جنجالی تیمش برابر مس نوین کرمان، اظهار کرد: متأسفانه داوری این بازی به حدی مسئله‌دار و مشکوک بود که برای اولین بار برای این فوتبال تأسف خوردم.
وی ادامه داد: ما در این دیدار با وجود مصدومیت کاپیتان خود برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودیم در نیمه نخست یک گل بد موقع دریافت کردیم.
سرمربی تیم شهرداری همدان افزود: بعد از دریافت گل بازی را کنترل کردیم و موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردیم اما در نهایت نیمه اول با همان تک گل مس نوین به پایان رسید.
وی با اشاره به نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم برای جبران نتیجه وارد میدان شدیم اما داور با سوت‌های اشتباه و البته عمدی خود به طور کامل تمرکز ما را به هم ریخت.
طلایی‌منش بیان کرد: داور در همان ابتدای نیمه دوم دو بازیکن تأثیرگذار ما، امیرحسین سوری و محمد عباس‌تبار را در کمال ناباوری اخراج کرد و عملاً شیرازه تیم ما را بهم ریخت.
وی با بیان ۹ نفره هم بازی زیبایی را ارائه دادیم، بیان کرد: با وجود اینکه ۹ نفره بودیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در همین شرایط در محوطه جریمه با حرکتی خطا، مهاجم ما را با خطای حریف متوقف کردند که داور به سادگی این خطای مسلم پنالتی گذشت.
وی با اشاره به صحنه گل دقیقه ۸۵ تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: واقعاً برای من جای سوال دارد که داور چگونه گل سالم ما را مردود کرد در حالی که کمک‌داور بعد از گل به سمت میانه زمین رفت و حتی ناظر داوری در پایان کاملا اذعان داشت که گل ما سالم بود.
طلایی‌منش با بیان اینکه واقعاً باید تاسف خورد که داور با چنین قضاوتی به راحتی حق یک استان را پایمال کرد گفت: با وجودی که ۹ نفره بودیم بازیکنانم تا پای جان جنگیدند و من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.
وی تأکید کرد: غیرت بازیکنان ما مثال‌زدنی بود و با قلب و روح خود بازی کردند و از جان مایه گذاشتند و از همه آنها تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با درخواست از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال بیان کرد: در بالای جدول تیم‌ها بسیار به هم نزدیک هستند و باید نظارت در نیم فصل دوم چندین برابر شود تا به راحتی حق یک استان پایمال نشود.
وی خاطرنشان کرد: مشخص بود داور دیدار برابر مس نوین کرمان برابر ما عامدانه در حال نابودی تیم بود و باید به شدت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن