طلایی منش:

فریب جایگاه پارس جنوبی را نخواهیم خورد

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei-eteraz.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به جایگاه تیم پارس جنوبی جم در جدول‌رده‌بندی گفت: با قدرت برابر حریف ظاهر می‌شویم و فریب جایگاه پارس جنوبی را نمی‌خوریم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از وب سایت دی اسپورت، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط دیدار برابر پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: بعد از شکست ناحق با اشتباه مسلم داور مسابقه برابر مس کرمان در هفته هفتم به دلیل فاصله زیاد به دلیل برگزاری مسابقات جام حذفی به بازیکن‌مان استراحت دادیم.
رضا طلایی‌منش افزود: با توجه به ظرفیت و سیاست باشگاه جام حذفی اولویت ما نبود و در این جام بیشتر از بازیکنان کم‌تر بازی کرده و جوان برابر خیبر خرم‌آباد استفاده کردیم.
وی با بیان اینکه تمرکز ما حضور قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال کشور است، گفت: برابر خیبر هم در جام حذفی انصافا بازیکنانم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند که سرمربی حریف عبدالله ویسی هم به شدت از عملکرد ما تعریف کرد.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: یک گل زدیم که به عقیده من داور به اشتباه مردود اعلام کرد و گلی هم که خوردیم روی اشتباه بازیکنان ما به ثمر رسید اما واقعا عملکرد خوبی را از بازیکنان جوان خود شاهد بودیم.
وی با اشاره به دیدار هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر پارس جنوبی جم بیان کرد: به هیچ وجه فریب جایگاه پارس جنوبی جم در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور را نمی‌خورم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: بازی که تیم آنالیز کرده‌ایم واقعا از بازیکنان خوبی سود می‌برند و در خانه هم تیم خطرناکی هستند.
طلایی‌منش با بیان اینکه اعتقاد داریم حریف آسان در لیگ دسته اول فوتبال کشور وجود ندارد، گفت: به اعتقاد من هیچ تیمی در لیگ دسته اول فوتبال کشور ضعیف نیست و همه تیم قابل احترام هستند و شاید یک صحنه تنها بتواند فاصله دو تیم را مشخص کند.
وی افزود: بالاخره با این اوضاع اقتصادی همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند و تلاش می‌کنند بهترین نتایج را کسب کنند و هیچ تیمی به حریف خود راحت امتیاز نمی‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه هر بازی یک جنگ است، گفت: به بازیکنانم بارها تاکید کرده‌ام که هر بازی یک جنگ است و باید برای یک جنگ تمام عیار آماده شویم.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در دیدار برابر پارس جنوبی جم نیز از دقیقه یک مسابقه تا سوت پایان برای کسب حداکثر امتیاز خواهیم جنگید.
طلایی‌منش با اشاره به محرومان و مصدومان بیان کرد: حسین کاظمی و مهدی عسگری ۲ غایب بزرگ ما در دیدار برابر پارس جنوبی جم هستند که به دلیل مصدومیت آنها را در اختیار نداریم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تأکید کرد: خوشبختانه تیم یکدست و همدلی داریم و بازیکنان جایگزین نیز با تمام قدرت در زمین ظاهر خواهند شد.
وی با اشاره به شرایط داوری‌ها گفت: ما واقعا در هفته‌های اخیر به عقیده کارشناسان داوری از عملکرد داوران آسیب دیده‌ام و در همین دیدار گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور داور با اعلام پنالتی غلط به سود مس کرمان ۳ امتیاز مهم خانگی را از ما گرفت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: امیدوارم کمیته داوران با درایت خود در چینش و عملکرد داوران بهترین تصمیمات را بگیرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن