معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

منتظر حضور گرم هواداران در بازی‌های خانگی هستیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_alirezasharifi.jpgمعاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: در دیدارهای خانگی منتظر حضور گرم هواداران برای دلگرمی و تشویق تیم هستیم.
به گزارش "همدان فوتبال"؛ علیرضا شریفی با اشاره به دیدارهای حساس باقی مانده در لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: تا پایان فصل برای بقا و قرار گرفتن در جایگاه مناسب دیدارهای حساس و سرنوشت سازی را پشت سر داریم.
وی افزود: از بازیکنان باغیرت و تعصب تیم انتظار داریم همچون بازی های گذشته در این هفته‌های باقی مانده از جان و دل مایه بگذارند تا بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به لزوم حمایت هواداران گفت: در دیدارهای خانگی به حمایت و حضور در گرم کننده هواداران مان نیاز داریم.
شریفی خاطرنشان کرد: تشویق هواداران باعث انگیزه و روحیه بیشتر بازیکنان مان می شود که امیدواریم در دیدار برابر استقلال خوزستان ما را تنها نگذارند.
وی با اشاره به حمایت های شورای اسلامی شهر همدان،  شهردار و سایر مدیران بیان کرد: در این هفته ها اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار، رئیس هیئت مدیره باشگاه، ریاست سازمان و مدیر مالی از ما الحق و والانصاف به خوبی حمایت کرده اند.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: از تمام حمایت های این عزیزان کمال قدردانی و تشکر را دارم امیدواریم با کسب نتایج مناسب جواب این حمایت ها را بدهیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن