کاپیتان پاس همدان:

هنوز از تسویه حساب با بازیکنان خبری نیست

b_150_100_16777215_00_images_oveys_kord_jahan.jpgکاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت: متاسفانه با گذشت نزدیک به یک ماه از پایان لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، هنوز خبری از تسویه حساب مالی بازیکنان نیست.

به گزارش "همدان فوتبال" ،اویس کردجهان روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی بازیکنان پاس همدان تا آخرین مسابقه با جان و دل به میدان رفتند و کمترین دریافتی را در لیگ امسال داشتند.

وی اضافه کرد: البته مسوولان قول پرداخت و تسویه مالی را داده‌اند چرا که همین قراردادها در صورت عدم پرداخت تبدیل به بدهی می‌شوند.

کردجهان ادامه داد: پاس یکی از تیم‌های با ریشه فوتبال کشور است و اگر حمایت‌ها به موقع و برنامه ریزی‌های اصولی باشد، پاس می‌تواند به جایگاه اصلی خود برگردد.

وی یادآور شد: همدان فوتبالیست‌های مستعد و مربیان خوبی دارد منتهی اصل حمایت کم رنگ است و امیدوارم نمایندگان مجلس و نیز مسوولان بتوانند به پاس کمک کنند.

کاپیتان تیم افزود: همدان از استان‌های اطراف که در لیگ برتر و لیگ یک سهمیه دارند، چیزی کم ندارد و حیف است از این همه زیرساخت استفاده نشود.

کردجهان با قدردانی از عباس صوفی رئیس هیات فوتبال و نماینده مجلس و نیز حمیدرضا حاجی بابایی دیگر نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از تیم پاس گفت: اگر سایر مسوولان نیز این حمایت را داشته باشند، پاس می‌تواند حتی به لیگ برتر بازگردد

تیم فوتبال پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن