سرنوشت پاس همدان در پلی‌آف مرگ و زندگی

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpg تیم پاس همدان در حالی پس از سال‌های حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور طعم صعود به مرحله پلی‌آف را چشیده است که البته جدال مرگ و زندگی را برای راهیابی به لیگ یک در پیش دارد.
چهار سال از ماندگاری نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری می‌شود و در این سال‌ها، پاس موفق به صعود و بازگشت دوباره به لیگ یک نشده است.
تاریخ ۱۳ ساله پاس در همدان از لیگ برتر تاکنون همواره با طعم تلخ سقوط همراه بوده و حتی در بهترین حالت ممکن هم موفق به صعود به رده‌های بالاتر نشده است.
تیمی که با تمام افتخاراتش به همدان انتقال یافت اما برخوردها و تصمیم گیری‌های سلیقگی باعث ناکامی آن در سطح فوتبال کشور شد.
با این حال تلاش مسوولان اجرایی برای پایدار ماندن این تیم باعث شد تا پاس با وجود تلخکامی‌ها و تکرار ناکامی‌ها، بازهم به حیات خود ادامه بدهد.
پاس در حالی لیگ ۲ را در این سال‌ها تجربه کرده که تلاش برای بازگشت به لیگ یک طی دو سال اخیر به خوبی رقم خورده است.
آن‌ها سال قبل در یک قدمی صعود قرار گرفتند اما در نهایت این هدف به نتیجه نرسید اما امسال یک پله پیشرفت داشته و حداقل توانستند شانس صعود خود را این بار در مرحله پلی آف تجربه کنند.
فصل موفق در اوج شیوع کرونا
شاگردان احمد جمشیدیان در پاس امسال توانستند با کسب نتایج خوب و با وجود مشکلات به مرحله پلی آف راه یابند.
شاید اگر تلاش بیشتری توسط کادر فنی و بازیکنان صورت می‌گرفت، پاس می‌توانست به صورت مستقیم به لیگ یک صعود کند اما در نهایت حریف شهرداری آستارا در این مرحله شد.
پاسی‌ها در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانستند در۲۶ بازی انجام شده صاحب ۱۲ برد، ۱۰ تساوی و چهار باخت شوند و پایین‌تر از چوکای تالش در رده دوم قرار بگیرند.
پاسی‌ها در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانستند در۲۶ بازی انجام شده صاحب ۱۲ برد، ۱۰ تساوی و چهار باخت شوند و پایین‌تر از چوکای تالش در رده دوم قرار بگیرند.
این تیم در گروه ب بالاتر از تیم‌های قدرتمندی نظیر شهرداری ماهشهر و مس شهربابک توانستند به مرحله پلی آف راه پیدا کنند.
آن‌ها در شرایطی به این موفقیت دست یافتند که نیم فصل از جذب بازیکن جدید محروم ماندند و بدهی‌های فدراسیون اجازه اضافه شدن بازیکن جدید برای تقویت قوای تیمی پاس داده نشد.
در مقابل تیم شهرداری آستارا بهترین خط حمله لیگ ۲ را در اختیار دارد.
این تیم در ۲۶ بازی موفق به ۱۵برد، هفت تساوی و چهار شکست شده و با ۲۶ گل زده و ۲۳ گل خورده در رده دوم گروه یک قرار گرفت.
نماینده آستارا از هفته یازدهم به بعد شکستی نداشته است و توانست با اقتدار راهی پلی آف شود.
۲ بازی سرنوشت‌ساز
مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور بین تیم‌های پاس همدان و شهرداری آستارا از امروز استارت می‌خورد و ۲ تیم باید بازی رفت و برگشت را انجام دهند.
طبق قرعه کشی انجام شده، شهرداری آستارا امروز در انزلی میزبان پاس همدان است و یکشنبه هفته آینده نیز پاس باید بازی برگشت را میزبانی کند.
طبق قرعه کشی انجام شده، شهرداری آستارا امروز در انزلی میزبان پاس همدان است و یکشنبه هفته آینده نیز پاس باید بازی برگشت را میزبانی کند.
در واقع تیم برتر در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت به عنوان تیم سوم راهی لیگ یک می‌شود.
شهرداری آستارا نخستین سالی است که گام به لیگ ۲ گذاشته اما پاس در این سال‌ها تجربه حضور در این رده از لیگ را داشته است.
نکته قابل توجه اینکه تیم شهرداری آستارا در انزلی میزبان پاس خواهد بود و فدراسیون ورزشگاه آستارا را برای میزبانی مسابقه ۲ تیم استاندارد ندانست.
اما بازی برگشت در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهید حاجی بابایی که محل مسابقات خانگی پاس است، برگزار می‌شود.
جمشیدیان: از حریف شناخت داریم
سرمربی تیم پاس با بیان اینکه به خوبی تیم شهرداری آستارا را آنالیز کرده‌ایم، گفت: سعی خواهیم داشت از نقاط ضعف کمی که این تیم دارد استفاده کنیم و این را نیز می‌دانیم تیم آستارا در موقعیت‌های خاص، خطرناک‌ترین تیم لیگ دو است.
احمد جمشیدیان اضافه کرد: سعی خواهیم داشت در این مسابقه پرقدرت و با تجربه کار کنیم و به طور قطع هر نتیجه‌ای که در دیدار رفت اتفاق افتاد پایان کار نیست چرا که یک ۹۰ دقیقه در همدان باقی می‌ماند.
جمشیدیان: سعی خواهیم داشت در این مسابقه پرقدرت و با تجربه کار کنیم و به طور قطع هر نتیجه‌ای که در دیدار رفت اتفاق افتاد پایان کار نیست چرا که یک ۹۰ دقیقه در همدان باقی می‌ماند.
وی خاطرنشان کرد: سعی هر ۲ تیم برنامه ریزی برای موفقیت در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت است.
جمشیدیان یادآور شد: مسوولان اجرایی همدان در ماه‌های اخیر حمایت خوبی از تیم داشته‌اند و این وضعیت تا پایان مسابقات به کسب موفقیت کمک زیادی خواهد کرد.
مدیرعامل پاس: مصمم به صعود هستیم
مدیرعامل باشگاه پاس نیز گفت: حضور قدرتمند در پلی آف لیگ دو خواهیم داشت و عزم خود را برای صعود جزم کرده‌ایم.
امیر عظیمی افزود: وظیفه همه دوستداران تیم پاس از مسوولان تا هواداران ایجاد فضای آرام همراه با انگیزه و روحیه دادن به اعضای تیم است تا با بهترین وضعیت راهی پلی آف شوند.
وی بیان کرد: با کادر فنی هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم تا تیم بدون هیچ گونه مشکلی در پلی آف به مصاف حریف شمالی خود برود.
عظیمی با بیان اینکه بازی آسانی در پیش نداریم و شهرداری آستارا حریف سرسختی محسوب می‌شود، گفت: شروع پاس با هدف صعود به لیگ بوده و اکنون نمی‌خواهیم این موقعیت مهم را از دست بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین به اعضای تیم این اطمینان حاصل شد که با تمام قوا حمایت‌ها را ادامه می‌دهیم و با خاطره‌ای خوش فصل جدید را با صعود به لیگ یک شروع می‌کنیم.
این مسابقه از ساعت ۶:۳۰ عصر امروز یکشنبه به صورت پخش مستقیم از شبکه استانی همدان پخش می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن