پاس همدان آماده برگشت به لیگ یک فوتبال ایران

b_150_100_16777215_00_images_Z_pas.jpgساعت 24-تیم فوتبال پاس همدان در دیدار رفت مرحله پلی‌آف با یک گل تیم شهرداری آستارا را در ورزشگاه تختی بندر انزلی شکست داد.
عصر یکشنبه و از ساعت ۱۸:۳۰، دو تیم پاس همدان و شهرداری آستارا در دیدار مرحله رفت پلی‌آف لیگ دسته دوم برای صعود به لیگ یک در مقابل هم صف آرایی کردند که در آخر شاگردان احمد جمشیدیان در پاس توانستند در همان نیمه نخست گل برتری خود را در دقیقه ۱۶ روی یک ضدحمله سرعتی توسط حمید حیدری به ثمر رسانده و تا پایان بازی نیز از گل خود حراست کنند تا با دست پر از انزلی به همدان بازگردند.
دیدار برگشت دو تیم به میزبانی پاس در ورزشگاه شهیدان حاجی بابایی برگزار می شود که برنده نهایی دو دیدار به لیگ یک فوتبال ایران صعود خواهد کرد.
پیروزی امشب پاسی ها می‌تواند کمک شایانی در مسیر بازگشت این تیم به لیگ یک داشته باشد، این بازی تقابل دو هم بازی قدیمی یعنی حسن اشجاری و احمد جمشیدیان محسوب می شد چرا که هر دو در تیم های ملوان و سپاهان همبازی بودند و به خوبی نسبت به تفکرات همدیگر شناخت دارند.
در صورت پیروزی، پاس می تواند پس از ۴ سال دوری از لیگ یک بار دیگر به سطح دوم فوتبال ایران برگردد.
پاس در ۲۹ اردیبهشت سال ۹۰ از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد و حدود ۵ سال در این رقابت ها حضور داشت تا اینکه سرانجام در سال ۹۵‌ نیز به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن