تداوم برد پاس همدان در لیگ دو فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-11-28_10-56-48.jpgپاس همدان در دومین بازی متوالی خود در لیگ، در برابر شهرداری بم هم به پیروزی دست یافت.
از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه ب، با آغاز بازی از ساعت ۲۰:۳٠ پاس همدان با صف آرایی برابر شهرداری بم در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج موفق به کسب پیروزی دیگری شد.
در این دیدار تیم فوتبال پاس همدان با کسب پیروزی یک بر صفر به رسیدن روز‌های خوش امیدوار ماند و تک گل پاسی‌ها را امیرحسین امیری به ثمر رساند.
ترکیب یازده نفره بازیکنان پاس همدان برابر شهرداری بم با نظر علی قربانی با احمد مهرابی، میلاد داوودی، محسن یاری، امیرحسین امیری، شهریارشیروند، وحید جلالی نیا، امیر رضا بیات، داوودسعادتی، پژمان مالکی، سیامک‌رضایی، موسی شهبازی آغاز شد و از آن سمت شهرداری بم و شاگردان مهدی جزینی با ترکیب داوود عزتی، علی گلستانی، رضا نصیری، محمدجواد صادقی زاده، فرزاد درویش زاده، امیرعلی عسگریان، حسین رزم پوش، حامد مرادی کریمی، سیدمیلاد موسوی، مهدی برزویی، علی اصغر توکلی مسابقه را آغاز کردند.
پاسی‌ها با این پیروزی با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفتند و تا صدر جدول فاصله‌ای ۱۱ امتیازی دارند.
از نکات جالب بازی حضور علی قربانی به عنوان سرمربی پاس همدان از روی سکو‌ها بود که به علت محرومیت هدایت شاگردانش را از روی سکوها بر عهده داشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن