شیران هگمتانه به دنبال پیروزی بر نفت و گاز گچساران

b_150_100_16777215_00_images_z_shahrdari.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با هدف کسب امتیاز کامل به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت.
 امروز قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور در هفته شانزدهم توقف خواهد کرد تا شاهد رقابت‌های جذابی در این رقابت‌ها خواهیم بود.
تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور امشب در همدان باید به مصاف تیم قعرنشین نفت و گاز گچساران برود.
این دیدار برای ۲ تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده، از یک طرف تیم فوتبال شهرداری همدان برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول با توجه به تعقیب نزدیک علم و ادب تبریز با کوچک‌ترین لغزش صدر جدول را از دست خواهند داد.
نفت و گاز گچساران هم با تغییر سرمربی و کادر فنی و جذب چندین بازیکن در نیم فصل دوم به دنبال بقا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
به طور قطع گچسارانی‌ها که چیزی برای از دست دادن ندارند در این دیدار شب سختی را برای همدانی‌ها رقم خواهند زد.
شهرداری هگمتانه نیز با توجه به شکست تلخ هفته گذشته برابر مس نوین کرمان که با ناداوری رقم خورد، سرمربی و چندین بازیکن تأثیرگذار خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد اما برای اینکه جایگاه ارزشمند خود را به راحتی از دست ندهند تا پای جان خواهند جنگید.
دیدار برابر تیم‌های قعرنشین بسیار سخت‌تر خواهد بود
رضا طلایی منش در گفتگو با خبرنگار مهر با چک‌کردید به آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان در این دیدار اظهار داشت: دیدار برابر مصاف نوین کرمان تجربه تلخی برای ما بود که بسیار هوشیارتر باشیم در این دیدار شرافت فوتبال زیر سوال رفت و داور به راحتی سر تیم ما را برید.
وی افزود: علاوه به اینکه داور ۳ امتیاز را از ما گرفت باعث شد تا در دیدار این هفته نیز چندین بازیکن تأثیرگذار خود را در اختیار نداشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه با لشکری از محروم و مصدوم برابر نفت و گاز گچساران به میدان می‌رویم، بیان کرد: حسین کاظمی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: همچنین امیرحسین سوری و محمد عباس تبار به دلیل اخراج برابر مس نوین کرمان را در اختیار نخواهیم داشت.
وی با اشاره به نفت و گاز گچساران گفت: این تیم تغییرات زیادی در نیم فصل دوم داشته و با استفاده از بازیکنان جوان و دونده به طور قطع حریف دست و پا بسته‌ای برابر ما نخواهند بود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: ما به شدت برای اینکه جایگاه خود را حفظ کنیم محکوم به کسب ۳ امتیاز هستیم.
وی با بیان اینکه تا پای جان برای کسب ۳ امتیاز خواهیم جنگید، بیان کرد: بازیکنان ما با غیرت و تعصبی که در دیدار برابر مس نوین کرمان نشان دادند ثابت کردند که برابر هر حریفی لایق پیروزی هستند.
طلایی‌منش افزود: این ۳ امتیاز برای ما از نان شب هم واجب‌تر بوده و در همدان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد.
گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز شنبه ۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن