سرمربی پاس: از مسئولان همدان تقاضای پیگیری و احقاق حق داریم

b_150_100_16777215_00_images_stories_samadiyan.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان با ابراز تعجب نسبت به حکم صادره از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد این تیم گفت: از مسئولان استان تقاضای پیگیری و احقاق حق داریم.
بابک صمدیان افزود: انصاف نیست این بازیکنان به دلیل ضعف تیم و تکمیل نبودن بازیکنان اصلی محروم شوند و از مسوولان اجرایی استان همدان خواستار پیگیری هستیم.
وی با طرح این سوال که آیا تاوان تبانی، شرط‌بندی و داوری‌های مشکوک در سطوح مختلف فوتبال کشور را باید ما بدهیم، گفت: دیواری کوتاه‌تر از پاس پیدا نکردند.
صمدیان ادامه داد: اگر قرار بر چنین برخورد صفت و سخت باشد، به طور قطع خیلی از بازیکنان و تیم‌های فوتبال کشور در مظان اتهام قرار می‌گیرند.
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: بهتر است کمیته اخلاق تمامی بازی‌های سه هفته پایانی لیگ‌های مختلف کشور را بررسی کند تا خیلی از مسایل ثابت شود.
صمدیان افزود: تیم ما ۲ ماه به دلیل برخی مشکلات بدون تمرین در مسابقات شرکت کرد و بازیکنان اصلی تیم نیز حاضر به تمرین و بازی نشدند.
وی خاطرنشان کرد: مشکلات ۲ ماه اخیر تیم پاس در رسانه‌ها بازتاب داشت و همگان از این وضعیت مطلع بودند و اگر محرومیت در کار نبود، به طور قطع تیم توان حضور در چند بازی آخر را به دلیل کمبود بازیکن نداشت.
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان افزود: در چند هفته پایانی مسابقات با هفت بازیکن جوان و امید در مسابقات شرکت کردیم تا تیم حداقل در لیگ ۲ باقی بماند.
وی افزود: در بازی هفته پایانی برابر تیمی بازی کردیم که شانس صعود به پلی آف را داشت و در مقابل تیم ما با بازیکنان امید و جوان شرکت کرد.
صمدیان با انتقاد از محرومیت سه بازیکن این تیم از سوی کمیته اخلاق یادآور شد: بازیکنان محروم شده جزو بهترین‌ها و با اخلاق‌ترین نفرات تیم هستند و تمام تلاش خود را کردند.
وی ادامه داد: این بازیکنان با وجود مصدومیت در روزی که بازیکنان غیربومی را در اختیار نداشتیم با جان و دل برای دفاع از تیم خود بازی کردند.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای مرتبط با هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جاری را صادر کرد و باشگاه پاس با محکومیت سنگین مواجه شد.
تیم پاس در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جاری با ۶ گل مغلوب شهرداری ماهشهر شد تا در مظان اتهام به تبانی قرار بگیرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن