تیم استقلال خوزستان برابر شهرداری همدان به برتری رسید

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahrdari_shahrdari-hmd2.jpgتیم استقلال خوزستان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر میهمان خود شهرداری همدان به برتری رسید.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و شهرداری همدان عصر روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.
شاگردان سهراب بختیاری زاده پس از ۲ پیروزی متوالی، هفته قبل برابر ویستا توربین به تساوی رضایت دادند و امروز به دنبال پیروزی در این بازی خانگی بودند.
تلاش ۲ تیم در نیمه نخست، گلی را در پی نداشت تا اینکه در دقیقه ۵۳ بازی فرشاد جانفزا از روی نقطه پنالتی تک گل این بازی را به سود استقلالی ها به ثمر رساند.
بازیکنان استقلال خوزستان در جریان بازی چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی آنها را به همراه داشت.
پیش از آغاز این دیدار ناظر بازی، کار نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را انجام داد.
هنگام بازی فاصله اجتماعی بین نیمکت نشینان ۲ تیم رعایت نشد. این دیدار بدون حضور تماشاگر بود اما با این وجود حدود ۱۰۰ هوادار استقلال خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و تیمشان را تشویق کردند.
از حضور خبرنگاران در این بازی نیز ممانعت شد. کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز مناسب نبود.
تیم استقلال خوزستان با این برد به رده سوم جدول لیگ دسته یک رسید و نام خود را به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر مطرح کرد.
تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، سومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن