مدیرعامل پاس همدان: ایجاد درآمدهای پایدار رویکرد محوری مدیریت تیم است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: ایجاد منابع درآمدی پایدار و متناسب با ظرفیت‌های موجود به عنوان یک اولویت و برنامه بلندمدت مدیریتی در باشگاه هدف‌گذاری شده و به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، «حمیدرضا عابری منصور» روز پنج‌شنبه در نشست هم‌اندیشی امور اقتصادی، فنی و مدیریتی باشگاه پاس همدان، اظهار داشت: یکی از نخستین اقدامات در دوره جدید مدیریتی تیم، ایجاد ساختار اصولی و تدوین چارت سازمانی مشخص برای باشگاه است.
وی افزود: برهمین اساس برنامه‌های متناسبی در دوره های کوتاه، میان و بلند مدت طراحی و تدوین شده که رویکرد و محور اصلی این برنامه‌ها، رونق اقتصادی باشگاه با ایجاد منابع درآمدی پایدار در بخش‌های مختلف است.
عابری منصور گفت: راهکارهای متعدد و متنوعی برای درآمدزایی باشگاه طراحی و در حال بررسی است که به طور قطع عملیاتی شدن آنها افق درخشانی را پیش روی باشگاه ترسیم می‌کند.
وی خودکفایی مالی با ایجاد منابع درآمدی پایدار را یکی از اهداف اصلی مدیریت باشگاه عنوان کرد و افزود: برای تحقق این مهم با همفکری و همکاری نیروهای نخبه و کارشناس از تمامی ظرفیت‌ها در راستای اعتلای تیم فوتبال پاس استفاده خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان اظهار داشت: فعالیت های باشگاه باید مبتنی بر اصول و ضوابط حرفه‌ای طراحی و اجرا شود که برای این منظور از توانمندی و تجارب افراد صاحب نظر و خبره در این حوزه استفاده خواهیم کرد.
به گفته وی، به زودی ارکان مدیریتی باشگاه در حوزه های اجرایی و همچنین اعضای کمیته انضباطی تیم نیز معرفی خواهند شد.
در ادامه این نشست با طرح مسایل و مشکلات مربوط به جایگاه کانون هواداران، تبلیغات و اطلاع رسانی، امور فنی و پشتیبانی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی، طرح ها و راهکارها برای بهبود شرایط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تیم فوتبال پاس همدان در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن