خروج از بحران؛ نتیجه تلاش نمایندگان فوتبال همدان برابر حریفان جنوبی

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgتیم‌های شهرداری و پاس نمایندگان فوتبال همدان در لیگ‌های یک و دسته دوم کشور در دیدارهای روز گذشته خود برابر حریفان به امتیاز رسیدند تا از شرایط بحرانی خارج شوند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا هر ۲ تیم همدانی توانستند با کسب امتیاز مقابل حریفان خود، به جایگاهی بهتر از هفته قبل برسند و با امیدواری بیشتری در ادامه مسابقات حاضر شوند.
شهرداری همدان این هفته مهمان شاهین شهرداری بوشهر در لیگ یک کشور بود و پاس در خانه به مصاف خلیج فارس ماهشهر در گروه ب لیگ دسته ۲ رفت.
هر ۲ تیم به دلیل از دست دادن امتیازهای متعدد در هفته‌های گذشته، موفق به ارتقا جایگاه خود در جدول لیگ نشده بودند اما این هفته وضعیت آن‌ها بهتر شد.
شهرداری در حاشیه امن
پیروزی دلچسب شهرداری همدان مقابل شاهین شهرداری بوشهر به این تیم کمک کرد تا ضمن بازگشت به رتبه یازدهم جدول لیگ یک، در حاشیه امنیت قرار بگیرد.
شاگردان طلایی منش اگرچه با برتری یک بر صفر مقابل حریف بوشهری خود، به سه امتیاز اقتصادی دست یافتند اما همین برد خفیف آن‌ها را بالاتر از سایر حریفان تعقیب نشین، در جایگاه یازدهم قرار داد.
دیداری که مرصاد فلاح نژاد گلزن تیم شهرداری همدان بود و توانست سه امتیاز مهم برای برای تیمش به دست آورد.
حالا شهرداری همدان با این برد ۲۶ امتیازی شد و حالا با امید بیشتری به بازی‌های باقی مانده توجه خواهد داشت.
اعلام حمایت قاطع شهردار همدان از تیم فوتبال شهرداری قبل از این دیدار نیز انگیزه بخش شد تا در دیداری سخت بتوانند شاهین شهرداری بوشهر که در قعرجدول قرار دارد را با شکست مواجه کنند.
پرویز کریمی، میلاد داوودی، ساسان جعفری کیا، محمد عباس تبار، پیمان حشمتی، حسین کاظمی، امیرمحمد نسایی، سجاد برخورداری، مهدی خلج، مهرصاد فلاح نژاد، نیما اسکندرزاده یازده مرد طلایی منش در این دیدار بودند.
خوش شانسی پاس
تیم پاس نیز این هفته میزبان خلیج فارس ماهشهر بود و با خوش شانسی توانست از تساوی این دیدار به صعود ۲ پله‌ای در جدول دست یابد.
شاگردان فراهانی که در نیم فصل دوم با حمایت همه جانبه مدیریت باشگاه و حل مشکلات مالی همراه هستند، در این بازی خانگی بازهم موفق به کسب سه امتیاز نشدند.
این تیم در مقابل ماهشهری‌ها در حالیکه می‌توانست تیم پیروز میدان باشد، به راحتی بازی را با تساوی به پایان برد تا با انتقاد شدید هواداران همراه شود.
پاسی‌ها در این بازی می‌توانستند ضمن کسب پیروزی جایگاه خود را در جدول چند پله ارتقا بدهند اما در دقایق پایانی با پذیرفتن گل تساوی، در حسرت برد باقی ماندند.
پاسی‌ها در این بازی می‌توانست ضمن کسب پیروزی جایگاه خود را در جدول چند پله ارتقا بدهند اما در دقایق پایانی با پذیرفتن گل تساوی، در حسرت برد باقی ماندند.
این تساوی هم باعث نشد پاس در همان قعرجدول باقی بماند و خوش شانس بود که عقاب تهران و مس نوین کرمان با از دست دادن امتیاز مقابل حریفان خود باعث شدند تا پاس به رتبه یازدهم جدول صعود کند.
مسعود رمضانی دقیقه ۴۵ و وحید نعمتی دقیقه ۶۷ برای پاس و حسن نعمتی دقیقه ۵۳ و بهمن جهان تیغ ۷۹ برای خلیج فارس ماهشهر در این دیدار گلزنی کردند.
امین کاشفی، فرشاد امامی، مسعود رمضانی، رضا کاشفی، محسن یاری، عباس کندل، مصطفی سلگی، احمدرضا ناییج، مصطفی فرهادی و امیر علیدادی در ترکیب پاس در این بازی حاضر شدند.
در ترکیب خلیج فارس ماهشهر نیز مهدی امیری، میلاد مهرشاد، جمال بزغانی، اسماعیل زاهدی، عباس قاسمی، محمود متقی، علی‌عسکری، علی کوشکی، بهمن جهان تیغ، محسن کرمی، صادق بوصبیح به میدان رفتند.
پاس با این برد ۱۷ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به مس نوین کرمان در جایگاه یازدهم قرار گفت.
پاسی‌ها هفته آینده مهمان نود ارومیه هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن