از نردبان پاس بالا نروید/ سروصدای آزاردهنده برای هیچ!

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas1400.jpgتیم فوتبال پاس همدان این روزها در رتبه دوازدهم جدول چهارده تیمی گروه دوم لیگ دسته دو فوتبال حضور دارد، اما وضعیت این تیم را چنان جلوه می‌دهند که گویا سبزپوشان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک هستند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری فارس مصاحبه‌های چند وقت اخیر مدیرعامل باشگاه پاس و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و پاس‌کاری‌های جالب دو طرف چنان هماهنگ و عجیب به نظر می‌رسد که هر که نداند انگار اوضاع آخرین قهرمان ایران در آسیا گل و بلبل است.
حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آخرین اظهارنظر پیرامون تیم پاس، به ریل‌گذاری صحیح برای تداوم فعالیت تیم پاس در استان همدان پس از گذشت ۱۵ سال با حمایت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اشاره کرده است.
بد نیست نگاهی بیندازیم فقط به چند وعده‌وعید مدیریت دستگاه ورزش در قبال پاسِ مظلوم تا بعد: «پاس به سطح اول فوتبال بر می‌گردد»، «ساختاری قانومند و اصولی جهت اداره تیم پاس ایجاد شد»؛ «با خرید امتیاز، پاس به لیگ یک می‌رود» و از این دست مصاحبه‌های رنگارنگ که در دو سه سال اخیر زیاد دیده‌ایم. واقعا خودتان از این همه تناقض و وعده‌های بی‌هدف خسته نشدید؟
حالا در آخرین اظهارنظرها پیرامون پاس، سیفی ظرف چندوقت اخیر مدام از مدیرعامل پاس، انواع و اقسام تقدیر و تشکرها را داشته. اما آخر این مصاحبه‌ها کجا ختم می‌شود؟ چطور در برخی رسانه‌ها با تیتری درشت خبر از ختم به خیر شدن مشکلات پاس داده‌اید، اما هنوز هشت پاس در گروِ نُه است و در جدول هم فانوس به دست روزگار می‌گذراند؟ وقتی می‌توان از حال خوب حرف وسط آورد که خروجی کار، امیدوارکننده باشد و در جدول هم اوضاع بر وفق مراد باشد.
مدیرعامل پاس در همین مدتی که عنان کار را در دست گرفته گام‌های موثری برداشته و اتفاقا بر هیچکس هم پوشیده نیست. اما سفر به بارسلونای اسپانیا و در بوق و کرنا کردن این سفر، چه دردی از دردهای بی‌شمار پاس که برای ماندن در لیگ دسته دوم فوتبال دست و پا می‌زند را حل خواهد کرد؟
این همه سر و صدا و دم زدن از حل مشکلات برای چیست؟ در همه‌ این سال‌ها خیلی از مدیران پاس را دیده‌ایم که روی کار آمدند، ابتدا از حل مشکلات و آرامش حاکم بر تیم دم زدند و رفته رفته کار از دستشان درآمد و زخم‌ها سرباز کرد. حالا همین رویه را برای مدیرعامل جدید شاهد هستیم.
اگر قدمی برمی‌دارید، باور کنید نیاز به این همه بوق و کرنا نیست و هوادار هم با چشمانی باز کار خوب را می‌بیند. چرا تا این حد اصرار بر کارهای موثر خود دارید تا در نهایت مدیرکل ورزش در اظهارنظری نسنجیده و غیرفوتبالی، اینگونه حرف وسط بکشد که بعد از ۱۵ سال برای پاس ریل‌گذاری صحیحی تدوین کرده‌اند! واقعا می‌توان چنین فرضیه‌ای را با نادید گرفتن اقدامات ۱۵ ساله‌ی این همه مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره از اولیایی و رمضانی گرفته تا صوفی و یدی و...، باور کرد؟
گذشته از تمام این حرف‌ها درد مشترک و عذاب‌آور پاس در تمام سال‌های حضور در همدان، دخالت بی‌مورد رجل سیاسی در امور این تیم بوده. موضوعی که خبرنگار فارس طی روزهای آتی با سلسله گفت‌وگوهای فنی با کارشناسان و اهالی فوتبال آن را بررسی خواهد کرد. اما فی‌الحال سوال اینجاست که یکی از نزدیکان نماینده‌ مجلس چرا باید تا این حد در تصمیمات کلان پاس شریک باشد؟
با چه رزومه و کارنامه‌ فوتبالی، این همه دخالت در امور تیم پاس جایز است؟ ای‌ کاش نماینده همدان که خود همواره دلسوز پاس بوده، کار پاس را به دیگران واگذار نکند. این تیم ویترین ورزش همدان تلقی می‌شود و تقاضای عاجزانه این است که آقایان یک بار برای همیشه نسخه شفابخشی برایش تجویز و از امروز فکر صعود به لیگ یک در فصل بعدی مسابقات باشند!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن