سرمربی شهرداری همدان:

سه امتیاز سخت در بازی جوانمردانه کسب کردیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_169165957.jpgسرمربی تیم شهرداری همدان گفت: سه امتیاز سخت در بازی جوانمردانه شب گذشته مقابل ویستاتوربین تهران کسب کردیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا؛ رضا طلایی منش، پیرامون برد شهرداری همدان در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل ویستاتوربین تهران اظهار داشت: شرایط جدول نشان می‌دهد باز سختی بود، هر ۲ تیم جوانمردانه و محکم بازی کردند و معتقدم برد ارزشمندی کسب کردیم.
وی اضافه کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی داریم چرا که ویستا از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار بود و ما هم باید از شرایط میزبانی به نحو احسن استفاده می‌کردیم.
طلایی منش خاطرنشان کرد: می‌دانیم بازی‌های بیرون از خانه بسیار سخت است و بر این اساس به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز داشتم و در طول هفته هم مدام در این خصوص با بازیکنان صحبت کردیم.
سرمربی شهرداری همدان بیان کرد: ویستاتوربین نیمه اول بهتر بازی کرد هر چند ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و در بهترین موقع به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل بیشتری بزنیم که بدشانس بودیم.
وی اظهار داشت: در مورد داوری نظر نمی‌دهم، داور سعی کرد در همه صحنه‌ها باشد البته چند اشتباه داشت که طبیعی بود و در کل نمره خوبی گرفت.
طلایی منش درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: تماشاگران سرمایه فوتبال و یار دوازدهم هستند و از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه انرژی گرفتیم و این انگیزه باعث شد تیم به لحاظ روحی خیلی بهتر شود.
تیم شهرداری همدان پنجشنبه شب گذشته در دیدار مقابل ویستاتوربین تهران در چارچوب لیگ دسته یک فوتبال کشور به برتری ۲ بر صفر دست یافت.
شهرداری با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و در رتبه دهم جدول لیگ دسته یک کشور باقی ماند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن