تجدیدنظر اعضای شورای شهر و ادامه فعالیت تیم فوتبال شهرداری همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgاعضای شورای اسلامی شهر همدان که رای به عدم تیم‌داری شهرداری در لیگ فوتبال کشور داده بودند، با پیگیری و رایزنی مدیریت شهری و همچنین بازتاب رسانه ای این تصمیم، با انجام رای گیری مجدد به ادامه فعالیت تیم با مدیریت شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور رای مثبت دادند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، موضوع تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ دسته یک فوتبال کشور در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر مطرح و به رای گذاشته شد که حد نصاب آرا را کسب نکرد که در نتیجه آن ادامه تیم‌داری شهرداری هم منتفی شد.
نتیجه رای گیری اعضای شورای شهر برای تیم‌داری شهرداری همدان در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور، ۴ رای ممتنع، ۲ رای مخالف و ۵ رای موافق از مجموع آرای ماخوذه(۱۱ عضو اصلی شورا) شد که در مجموع آرای لازم را کسب نکرد تا وضعیت امتیاز لیگ یکی این تیم با ابهام مواجه شود.
این موضوع در میان مردم به ویژه ورزش دوستان و علاقه مندان به فوتبال و همچنین رسانه های استان همدان بازتاب زیادی داشت که در نتیجه آن و همچنین رایزنی‌های مدیران شهری و ارایه لایحه دفاعیه از سوی شهردار همدان به شورا، این موضوع بار دیگر در جلسه شورا مطرح و به رای گذاشته شد.
شهردار همدان با حضور در شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشریح شرایط و موقعیت تیم فوتبال شهرداری و دستاورد مثبت حضور این تیم در لیگ یک، بر اهمیت فعالیت های ورزشی شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی و مردمی تاکید کرد که در نهایت اعضا با بررسی مجدد موضوع موافقت کردند.
برهمین اساس موضوع تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ فوتبال به رای مجدد اعضا گذاشته شد که در نتیجه با هفت رای مثبت، سه رای منفی و یک رای ممتنع، به تصویب شورا شد.
همچنین شورا مصوب کرد بخشی از هزینه‌های مرتبط با مدیریت تیم فوتبال شهرداری همدان در راستای کاهش بار مالی از طریق جذب اسپانسر(حامی مالی) تامین شود.
براساس مصوبه شورای شهر همدان مقرر شد با جذب حامی مالی، سالانه ۲۰ درصد از بودجه شهرداری در بخش مدیریت این تیم کسر شود تا شرایط مناسب برای واگذاری قانونی و اثربخش تیم به بخش خصوصی فراهم شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) روز گذشته گزارشی در خصوص وضعیت شهرداری همدان برای حضور در لیگ فوتبال و با تاکید بر ساختار مدیریتی لازمه تیم‌داری منتشر کرد.
تیم شهرداری همدان امسال دومین سال پیاپی حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه می‌کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن