عبور از آینده سازان اردبیل مسیر خروج پاس از بحران در لیگ ۲

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgهفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی فردا سه شنبه در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود که پاسی‌ها برای خروج از بحران محکوم به برد مقابل میزبان خود آینده سازان اردبیل هستند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، پاس در شرایطی فردا مقابل آینده سازان اردبیل به میدان می‌رود که از چهار بازی گذشته خود ۲ تساوی و ۲ شکست را کسب کرده و همچنان در حسر برد است.
پاسی‌ها با ۲ امتیاز کسب شده در چهار هفته اخیر همچنان در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی گروه یک لیگ ۲ قرار دارند و در شرایط نامطلوبی به سر می برند.
آینده سازان اردبیل نیز از چهار بازی اخیر خود یک برد، یک تساوی و ۲ شکست را کسب کرده و البته وضعیتی بهتر از تیم پاس در لیگ ۲ دارد.
نماینده اردبیل به لطف برد هفته نخست و ۲تساوی در هفته‌های اخیر توانست ۴ امتیازی شود تا با خروج از منطقه قرمز سقوط، به طور موقف در رتبه دهم جدول جای بگیرد.
روزهای سخت صمدیان
سرمربی پاس همدان اگرچه همانند سال قبل بومی انتخاب شد اما تا به اینجا نتوانسته رضایت هواداران و دوستداران تیم پاس را همراه خود داشته باشند.
نتایج ضعیف کسب شده باعث شد تا هواداران در بازی قبلی مقابل شهرداری ماهشهر، خواستار استعفای بابک صمدیان سرمربی تیم پاس شوند.
صمدیان در صورت تکرار این روند ناکام و نرسیدن پاس به پیروزی باید منتظر تشدید اعتراض‌ها باشد و چه بسا زودتر از زمانی که تصمیم به رفتن بگیرد، برکنار شود.
تیم تحت هدایت سرمربی پاس در این چهار هفته گذشته تنها ۲ گل به ثمر رسانده و هفت بار نیز دروازه سبزپوشان باز شده است که نشان می‌دهد عمق این ضعف تاکتیکی در تمامی خطوط وجود دارد.
تیم او در گلزنی آنطور که باید موفق عمل نکرده و یکی از تیم‌های ضعیف در گروه یک لیگ ۲ است و پس از شهرداری بم نیز متزلزل‌ترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد.
صمدیان در این چهار مسابقه نیمه مربیان را به حریف باخته است و تیمش درحالیکه نیمه اول خوب کار کرده بود، در نیمه دوم با دریافت گل، امتیازها را از دست داد.
او باید ابتدا مراقب نیمه مربیان باشد و تدبیری برای فرار از این ناکامی و بازی پراشتباه شاگردانش در نیمه دوم اتخاذ کند تا دیگر اسیر حریفان نشود.
یک برد برای فرار از بحران
شاگردان بابک صمدیان برای فرار از وضعیت بحرانی خود در لیگ ۲ نیاز مبرم به برد مقابل آینده سازان اردبیل دارند تا از قعرجدول خارج شوند.
سرمربی پاس به خوبی می‌داند که تکرار ناکامی چهار بازی گذشته، یک گام و را به خروج از پاس نزدیک‌تر می‌کند و بر اعتبار مربیگری او خدشه وارد می‌کند.
اما پیروزی مقابل آینده سازان می‌تواند پاس را از منطقه خطر به طور موقت نجات داده و او را از گزند هواداران دوآتیشه همدانی در امان قرار دهد اما قبول شکست برابر حریف اردبیلی هم بحران‌های پاس را بیشتر می‌کند و چه بسا این تیم را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر سازد.
در دیگر سو آینده سازان اردبیل نیز در سه هفته گذشته خود موفق به پیروزی نشده و اکنون در تلاش است از شرایط میزبانی برای کسب دومین پیروزی خود بهره مند شود.
دیدار ۲ تیم پاس همدان و آینده سازان اردبیل فردا سه شنبه و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن