دادستان همدان:

حمایت از تیم فوتبال پاس وظیفه همگانی است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pasjadid.jpgدادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: حمایت از تیم فوتبال پاس وظیفه همگانی است و باید با قرار دادن این تیم در مسیر موفقیت و صعود، شور و نشاط اجتماعی را در بین فوتبال دوستان به خصوص جوانان و نوجوانان بازگردانیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، «حسن خانجانی موقر» روز دوشنبه با حضور در تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: رهاورد تیم پاس با انتقال به همدان، شور و نشاط اجتماعی بود که البته با سقوط به لیگ یک و سپس لیگ ۲، این هیجان تا حد زیادی فروکش کرد اما اکنون نیاز است با اتحاد و همدلی و نیز حمایت‌های لازم، پاس به جایگاه اصلی خود بازگردد.
وی اضافه کرد: در مسیر موفقیت پاس نباید به حمایت‌های دولتی دل بست و براین اساس پتروشیمی هگمتانه را برای حمایت از این تیم در فصل جاری دعوت به همکاری کردیم چرا که معتقدیم بخش خصوصی گره گشای مشکلات خواهد شد
خانجانی با تاکید بر اینکه نبود نشاط اجتماعی باعث آسیب‌هایی در جامعه شده است، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان همچنان منتظر این هستند که با صعود پاس به جایگاه اصلی خود، این شور و نشاط اجتماعی بازگردد.
وی با اشاره به اینکه بهبود اوضاع پاس را یک دغدغه می‌دانیم، افزود: در نشست‌های مختلف بررسی وضعیت تیم پاس شرکت داشتم و معتقدم در کنار حمایت‌های مسوولان، پاس باید توسط بخش خصوصی اداره شود.
دادستان همدان تشکیل کانون هواداران قدرتمند برای تیم پاس را ضروری دانست و گفت: خیلی‌ها در همدان مشتاق فعالیت و همکاری با تیم پاس هستند و می‌توانند با کمک‌های مادی خود گره گشای مشکلات این تیم باشند.
وی افزود: تقویت کانون هواداران را از هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان همدان خواسته‌ایم چرا که معتقدم کمک شایانی به این تیم خواهد داشت.
خانجانی از اعضای تیم پاس خواست با قدرت در راستای کسب نتایج درخشان تلاش کنند و گفت: ایجاد کانون هواداران به قصد حمایت‌های خودجوش مردمی می‌تواند این تیم را در مسیر موفقیت همراهی کند.
وی خواستار فراخوان عمومی برای عضویت در کانون هواداران باشگاه پاس شد و افزود: کانون هواداران باید مورد حمایت قرار بگیرد و به صورت گسترده فعالیت داشته باشد، درست است که پاس در لیگ ۲ کشور است اما بازهم می‌توانیم با کمک کانون هواداران، شرایط را برای نتیجه گیری و صعود تیم هموار سازیم.
وی حل موانع مالی پاس را مورد توجه جدی قرار داد و گفت: به زودی با مدیران پتروشیمی هگمتانه، نسبت به حل مشکلات مالی تیم اقدامات صورت می‌گیرد.
دادستان همدان: حمایت از تیم فوتبال پاس وظیفه همگانی است
دبیر هیات فوتبال همدان نیز با اشاره به اینکه این هیات امسال در تامین نیازهای تیم پاس اقدامات لازم را داشته است، گفت: هیات فوتبال همواره حمایت‌های خوبی از نمایندگان فوتبال استان به ویژه پاس دارد.
علیرضا بلالی افزود: پیگیری مشکلات تیم پاس همواره یکی از برنامه‌های اصلی هیات فوتبال استان همدان است که بسیاری از مسایل را نیز حل و فصل کرده‌ایم.
نماینده هواداران فوتبال پاس نیز در این نشست با اشاره به اینکه کانون هواداران بدون هیچ چشم داشتی، در راستای حمایت از تیم گام بر می‌دارد، گفت: دغدغه اصلی تیم حل مشکلات مالی است.
علی صمدی افزود: آماده هرگونه فعالیت در راستای کمک به حل مشکلات تیم هستیم و حمایت دادستان از کانون هواداران نیز مایه دلگرمی است.
وی اضافه کرد: کانون هواداران باشگاه پاس در گرما و سرما همواره حضوری پرشور در بازی‌های تیم پاس داشته و از هرگونه مشارکت‌های مردمی در راستای کمک به تیم استقبال می‌کنیم.
دادستان همدان در پایان این برنامه ضمن عکس یادگاری با بازیکنان، اقدام به زدن پنالتی کرد که با تشویق حاضران همراه شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن