با حكم كميته انضباطي؛ چهار بازیکن تیم راه‌آهن تا اطلاع ثانوی محروم و پاس همدان جریمه شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_13900119_271647_700.jpgکمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص تخلفات دیدار تیم های پاس همدان و راه آهن اعلام کرد که بر این اساس 4 بازیکن راه آهن تا اطلاع ثانوی با محرومیت روبرو شدند.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حامد نورمحمدی، ابوذر رحیمی، ابراهیم کریمی و کمال کامیابی نیا به دلیل رفتار غیر ورزشی و برخورد زننده، حمله به کمک داور و درگیری فیزیکی با وی به استناد ماده 11 آئین نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات رسمی و همراهی تیم راه آهن محروم شدند

این بازیکنان می بایست روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه برای ادای پاره ای توضیحات در کمیته انضباطی حاضر شوند.

کمیته انضباطی همچنین درخصوص تخلف مهدی تارتار، سرمربی تیم راه آهن مبنی بر ورود غیرقانونی به زمین مسابقه، ترک محوطه فنی و اعتراض به نحوه قضاوت داور که منجر به اخراج وی شد، به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این کمیته درخصوص تخلف نیکجو، سرپرست تیم راه آهن شهرری مبنی بر ترک محوطه فنی، ورود غیر قانونی به زمین مسابقه و اعتراض به نحوه قضاوت که منجر به اخراج او شد، وی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم راه آهن شهر ری به دلیل ورود غیر قانونی نیکمت نشینان، اعتراض به نحوه قضاوت و دخالت در امر داوری که منجر به ایجاد وقفه در دقیقه 94 بازی شد به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی تیم پاس همدان را نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و راه آهن شهرری در هفته بیست و نهم لیگ برتر روز جمعه گذشته در ورزشگاه قدس همدان با پیروزی یک بر صفر پاس به پایان رسید که قضاوت محمود رفیعی در این دیدار مشکلات زیادی را ایجاد کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن