مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان:

هواداران در برد پاس نقش به‌سزایی داشتند

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani_0.jpgمدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: هواداران و مردم همدان در کسب نتیجه برد برابر برق شیراز نقش به‌سزایی داشتند.

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالحمید رمضانی پس از پیروزی یک بر صفر پاس برابر برق شیراز اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم با صحبت‌هایی که در طول هفته با بازیکنان و کادر فنی انجام شد روحیه و انگیزه به بازیکنان بازگشت.

وی افزود: بازیکنان ما از با غیرت‌ترین بازیکن‌های فوتبال هستند و در این بازی با انجام یک بازی خوب و جنگندگی و دوندگی فراوان موفق شدند سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه هواداران در این برد نقش به سزایی داشتند، گفت: من از تمام مردم همدان و تماشاگران تشکر می‌کنم که در بازی‌های خانگی ما را تنها نمی‌گذارند که این ناشی از جلسه‌ای است که ما در طول هفته با لیدرهای تیم داشتیم.

رمضانی درباره تیم فوتبال برق شیراز بیان کرد: برق یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است و امیدوار هستیم به روزهای خوب خود بازگردد؛ در این دیدار هم بازی خوبی انجام داد و ما در بازی‌های آینده برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

وی با اشاره به حواشی به وجود آمده در بازی با ایرانجوان بوشهر به خبرنگار فارس گفت: باید از نیروهای انتظامی و حراست تشکر کنم که با حضور خود در این بازی نظم خوبی در این دیدار ایجاد کردند و نگذاشتند اتفاقات بازی با ایرانجوان بوشهر تکرار شود.

رمضانی خاطر نشان کرد: در بازی با ایرانجوان شاهد مسائل حاشیه‌ای بودیم ولی تنها تأسف من این است که برخی خیانت کردند و فیلم این حاشیه‌ها را به برنامه 90 فرستادند.

وی درباره داوری پاس و برق بیان داشت: داوری خوب بود اما کمک داور اول این دیدار ضعیف عمل کرد، من در پایان هم در این زمینه گله کردم، چندین بار آفساید بی‌مورد برای تیم ما گرفتند.

رمضانی درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: هیئت مدیره باشگاه در تلاش هستند که هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود، البته ما هم درک می‌کنیم که با این مسائل و مشکلات مالی در کشور شرایط برای فراهم کردن پول سخت است.

وی درباره احتمال صعود پاس به لیگ برتر بیان کرد: اگر بازیکنان ما این بازی را که امروز انجام دادند در بازی‌های آینده انجام دهند قطعاً به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

رمضانی درباره صحبت‌های محمد عباسی سرمربی برق شیراز درباره اعتراضات پاس به داوری گفت: من این صحبت‌ها را قبول ندارم در زمانی که حقت خورده می‌شود باید اعتراض کنید، وقتی کمک اول بازی سه آفساید بیجا برای ما گرفت باید اعتراض کنید البته در کل اگر اعتراض نشود بهتر است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن