مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

پاس لوکوموتیو فوتبال همدان است

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani_0.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان اعتقاد دارد که پاس از بدو ورودش به همدان نقش لوکوموتیو پیشرو را در فوتبال این استان ایفا کرده است.

عبدالحمید رمضانی در مورد شرایط تیم فوتبال پاس به خبرنگار "همدان فوتبال" گفت: شرایط فنی و روحی تیم پس از شکست برق شیراز بسیار مطلوب است و بازیکنان پس از این پیروزی روحیه‌ای مضاعف گرفته‌اند.

 

رمضانی در خصوص شرایط مالی باشگاه افزود: اوضاع مالی تیم تفاوتی نسبت به گذشته پیدا نکرده است و مجموعه تیم تنها 22% از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، اما هیات مدیره تمام تلاش خود را برای بهبود این شرایط خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم پاس به تمام مردم استان همدان تعلق دارد، اظهار داشت: شرایط فنی تیم عالی است ولی شرایط مالی و حمایتی تیم تعریف چندانی ندارد.

رمضانی افزود: من حمایتی که درخور صعود به لیگ برتر باشد را نمی‌بینم و امیدوارم که مسئولین توجه بیشتری به تیم ما داشته باشند تا ما از این ورطه مالی نجات پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان، خاطر نشان کرد: پاس از بدو ورودش به همدان نقش لوکوموتیو پیشرو را در فوتبال استان ایفا کرده است و تیم خوب الوند زاییده تحرکات پاس در فوتبال استان است.

وی تاکید کرد: الوند بازیکنان بومی خوبی دارد و رابطه باشگاه‌های پاس و الوند رابطه‌ای برادرانه است و حتی دفاتر دو باشگاه دیوار به دیوار هم است؛ از همین رو امیدواریم که همه به این دو تیم به یک چشم بنگرند و خود دو باشگاه هم دست به دست هم دهند. چه بهتر آن که هردو نماینده استان راهی لیگ برتر شوند.

عبدالحمید رمضانی درمورد حضور امیر قلعه‌نویی در همدان، گفت: من هفته گذشته با قلعه‌نویی صحبت کردم و به احتمال زیاد در بازی خانگی آینده، قلعه نویی از نزدیک شاهد صف آرایی پاس در مقابل استقلال خوزستان خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور فیزیکی قلعه‌نویی در همدان باعث افتخار ماست اما هم‌اکنون، هم من و هم سرمربی تیم از نظرات فنی او کمال استفاده را می‌بریم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن