فوتبال را از وجودآدم های فاسد پاک سازی می کنیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ayatollahi_2.jpgفدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال و این باغ‌های پرثمر، عزم خود را جزم کرده که با ناپاکی‌ها برخورد نماید.

به گزارش "همدان فوتبال"، سید محمد هادی آیت اللهی نایب رییس اول و رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره مسایل اخیر در فوتبال کشورمان از جمله بحث تبانی تیم شهرداری تبریز یادداشتی در اختیار پایگاه خبری "تماشاگر دات نت" قرار داده که در ادامه متن کامل این نامه را مشاهده می کنید:

همه می دانند میوه خوش خوراک باغ ورزش، فوتبال است در هر خانواده ای که نظر کنی خاطر خواهی دارد. فرق نمی کند پیر زن و پیر مرد، جوان و نوجوان، دخترو پسر هر کدام به نوعی خود را به گیسوی فوتبال گره زده اند و هرکس رنگی از آن را دوست دارد. سرخ، آبی، سفید، زرد، نارنجی و سبز؛ و برای آن قیمتی مشخص شده است اما آنچه بیشتر همه را به حرص انداخته و همه جور آدم از سیاسی و عادی گرفته تا تاجر و کاسب، فقیرو غنی، وزیر و وکیل و خلاصه از ما بهتران را شیفته خود کرده فضای موجود آن است که سیاسی مطامع خود را طلب میکند و تاجر به فکر درآمد زایی و کاسب به فکر عرضه کالای خود و وزیر و وکیل به فکر گرفتن رای اعتماد و فقیر و غنی به فکر ته مانده سفره و اصحاب خبر و  رسانه نیز به فکر خوراک درست کردن برای هر کدام از آنها می باشند و در این میان پول نقش تعیین کننده دارد که همه از آن متنفع می‌شوند. هر کدام به نوعی؛ بعضی برای اثبات خود هزینه میکنند، بعضی برای دل خودشان هزینه میکنند و بعضی هم برای به ثمر رسیدن آن؛ در این میان کسانی نیز هستند که به فکر چیدن میوه باغ هستند و چشم به راه فصل برداشت و هرکس به فکر بهره برداری بیشتر و در این آشفته بازار میوه کال و فاسد خود را درون باغ دیگران کردهتا ثمره  آنها را آلوده کنند.

این میوه که اسمش فوتبال است در سراسر جهان شناخته شده است خیلی ها را به عرش برده و خیلی ها را به فرش. متاسفانه در فوتبال مملکت شرایطی پیش آمده که فرصت طلبان از این باغ برداشت های نامیمون داشته  و دارند و رسم مردم داری، جوانمردی و مروت را کنار گذاشته و برای به ثمر رساندن باغ خود اقدام به خرابی دیگران نموده‌اند غافل از اینکه در این فضا ممکن است سالی و ماهی کلاه برسر این و آن گذاشت و گیسوی خود را به شال این و آن گره زده ولی عاقبت زمان حساب و کتاب خواهد رسید و باید پاسخگوی همه مسائل بود. این مطالب را از آن جهت آوردم که متخلفان بدانند عزمی بسیار محکم پشت این قضایا است که باغ فوتبال را از آدم های فاسد پاک سازی کند و ریشه آنها را بخشکاند. فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال و این باغ های پرثمر عزم خود را جزم کرده که با این مسائل برخورد نماید و به زودی ثمره اش را خواهید دید که ثمره این اقدام چه خواهد بود و با پیگیری های مداوم و مستمری که انجام می گیرد این فضای فوتبالی را برای آنها که از این نمد کلاهی برای خود و دیگران ساخته اند ناامن سازد؛ حال در این شرایط اگر همکاری گردد که فضای فوتبال را ایمن کنیم به دیده رافت و مهربانی با آنها رفتار خواهد شد و اگر این فرصت از دست رفت دیگر مجالی برای بازگشت نخواهد بود.

 

نظرات   

 
0 #2 mohsen PASI 1392-02-06 22:46
یه بار جستی ملخک
دوبار جستی ملخک
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
 
+3 #1 hami 1392-02-05 15:29
اول از همه این مردک.................... :oops:
ول کن به قوم خاص توهین نمیکنیم!!!به سزای اعمالش برسه..تا امثال اون هم دیگه هرکاری که دوست دارن نکنن و بدش بیان با لهن حق به جانب مردم مسخره کنه>>>
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن