بررسی تبانی در فوتبال در نشست ویژه وزیر ورزش با رئیس فدراسیون

b_150_100_16777215_00_images_stories_abbasi.jpgمعاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از ورود محمد عباسی به مساله تبانی در فوتبال خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان روز دوشنبه با رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص نشستی را برگزار خواهد کرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، حمید سجادی در پایان دیدار دوستانه تیم امید فوتبال ایران با تیم کارگران در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا به امروز گزارش خاصی در مورد تبانی در فوتبال به دست ما نرسیده است و بعداً همه چیز مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: در همین رابطه قرار است روز دوشنبه محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان نشستی با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال داشته باشد تا به اتفاقات اخیر رسیدگی شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین درباره تیم ملی فوتبال ایران و حاشیه‌هایی که در این تیم وجود دارد، افزود: همه دوست داریم تیم ملی به جام جهانی برود، به همین خاطر باید متحد باشیم تا به این هدف برسیم.

سجادی در پایان گفت: اگر حاشیه‌ها را مطرح کنیم و متفق القول نباشیم نه تنها به جام جهانی نمی‌رویم بلکه شاهد افت بیشتر فوتبال ایران خواهیم بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن