تاج: درخواست رسيدگي جدي به مساله تباني را از كميته انضباطي داريم

b_150_100_16777215_00_images_stories_taj.jpgسرپرست سازمان ليگ گفت: ما از کميته انضباطي درخواست جدي داريم تا به صورت محکم به موضوع تباني رسيدگي کند.

به گزارش "همدان فوتبال"، مهدي تاج در مورد اتفاقاتي که در ليگ دسته اول رخ داده و مسائلي درباره احتمال تباني مطرح شده، اظهار داشت: ما از کميته انضباطي درخواست جدي داريم تا به صورت محکم به موضوع تباني رسيدگي کند و آن را مورد بررسي قرار دهد تا احکام مورد نياز را صادر کند و براي هميشه ريشه ناپاکي از فوتبال کنده شود.

وي افزود: متأسفانه ليگ دسته اول در چند سال اخير متأثر از مسائل اينچنيني بوده و بايد به صورت جدي مورد پالايش قرار بگيرد اگر جلوي آن گرفته نشود اين موارد ادامه‌دار خواهد بود.

تاج تأکيد کرد: يکي از مسائلي که در شرايط کنوني مطرح مي‌شود حضور تيم‌هاي ليگ دسته اول در ليگ برتر است که با چالش و موانع زيادي روبه‌رو هستند به خاطر اينکه اگر نخواهيم جلوي اين مسائل را بگيريم همان تيم‌ها در ليگ برتر چنين شرايطي را به وجود مي‌آورند و ليگ برتر را هم متأثر از خود مي‌کنند.

سرپرست سازمان ليگ درباره بحث 16 تيمي شدن ليگ برتر تصريح کرد:‌ در حال حاضر مصوبه هيئت رئيسه 16 تيمي شدن است و ما برنامه‌ريزي‌هاي خود را براي سال آينده بر اين روال انجام داده‌ايم و تصميم جديد ديگري گرفته نشده است.

سرپرست سازمان ليگ در خصوص انتخابات كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز گفت: مرسوم نيست که رأي خود را در مورد انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کنيم.

وي در مورد اينکه چه شخصي را انتخاب کرده بود، گفت: نمي‌توانم در اين باره چيزي بگويم مرسوم نيست که رأي خود را اعلام کنيم اميدوارم رئيس جديد با همکاري همه اعضا بتوانند مشکلات پيش‌رو را از فوتبال آسيا بردارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن