بعلت عدم رای حکم کمیته استیناف؛

سرمربی محروم پاس در دیدار پلي‌آف روی نیمکت می‌نشیند

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-shalamche91_IMG_4270.jpg

سرمربی تیم فوتبال پاس که در حکم کمیته انضباطی محروم شده بود به علت عدم صدور رای کمیته استیناف می‌تواند در دیدار فردا روی نیمکت بنشیند.

به گزارش "همدان فوتبال"، دیدار تیم‌های پاس همدان و مس سرچشمه در مرحله پلی آف لیگ برتر عصر فردا در همدان برگزار خواهد شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان که در لیگ دسته یک و در گروه دوم رخ داد و شهرداری تبریز به لیگ دسته 2 سقوط کرد پاس همدان توانست جواز حضور در دیدار پلی آف را کسب کند. در این بین برخی مسئولان پاس از جمله سرمربی و مدیرعامل باشگاه ضمن جریمه نقدی از فعالیت در تمامی مسائل فوتبال به مدت 6 ماه محروم شدند اما با توجه به اینکه مسئولان پاس همدان نسبت به این موضوع اعتراض داشتند و خواستار تجدید‌نظر شده‌اند این رای باید در کمیته استیناف تجدید‌نظر شود و پس از آن رای قطعی خواهد بود و محرومیت این افراد قابل اجراست. به این ترتیب امید طیری سرمربی پاس می‌تواند فردا روی نیمکت این تیم بنشیند.

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی در این باره گفت: اگر مسئولان پاس تجدید‌نظر در حکم داده باشند این رای غیرقطعی تلقی می‌شود و قابل اجرا نیست و باید حکم کمیته استیناف صادر شود تا از آن زمان این موضوع اجرایی شود.

علی خلف مدیر روابط عمومی باشگاه پاس درباره اینکه آیا حکم کمیته استیناف در مورد آنها صادر شده گفت: ما نسبت به رای صادر شده اعتراض داشتیم و خواهان تجدید‌نظر آنها شدیم اما هنوز حکم کمیته استیناف به دست ما نرسیده است.

منبع: فارس

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن