پاس برای تمام دقایق بازی برگشت مقابل مس سرچشه برنامه دارد

b_150_100_16777215_00_images_stories_khorshidi-daftar.jpgمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم پاس همدان برای تمام دقایق برگشت پلی آف لیگ دسته یك مقابل مس سرچشمه و برتری در این بازی برنامه دارد.

به گزارش "همدان فوتبال"، مجتبی خورشیدی در حاشیه دیدار تیم های پاس همدان و مس سرچشمه كه به برتری دو بر یك پاسی ها انجامید، در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: دیدار امروز مقابل مس سرچشمه بسیار سنگین و نفس گیر بود و توانستیم با شناخت از نقاط ضعف حریف به برتری برسیم.

 

وی اضافه كرد: سه بازی تیم مس سرچشمه را آنالیز كردیم ضمن اینكه در نشست فنی مربیان به خوبی روی نقاط ضعف حریف برنامه ریزی شد.

خورشیدی خاطرنشان كرد: نقطه قوت مس سرچشمه جناح راست این تیم بود كه با تدابیر فنی توانستیم نفوذ هجومی حریف در این منطقه را خنثی كنیم و با تقویت قوای هجومی در نیمه دوم پیروزی پاس را قطعی كردیم.

خورشیدی اظهار داشت: تیم پاس همدان با شش جلسه تمرین منظم توانست در این بازی به پیروزی برسد با این وجود بازی دشواری در دور برگشت داریم.

وی یادآور شد: پورحاجی و پوراسدالهی دو بازیكن موثر تیم پاس در این بازی غایب بودند اما برای دور برگشت تمامی نفرات تیم را در اختیار خواهیم داشت.

مربی پاس همدان افزود: این پیروزی حاصل تلاش بازیكنان و حمایت مسوولان و هواداران است و امیدوارم در بازی برگشت نیز بتوانیم سربلند خارج شویم.

وی در ادامه گفت: تا قبل از بازی برگشت ریكاوری بازیكنان و حفظ آمادگی آنان را در دستور كار داریم و در این روزهای باقی مانده تمرین سبك و تاكتیكی را انجام می دهیم.

خورشیدی در خصوص تعویض لفته حمیدی گفت: لفته حمیدی هر چند برای دقایقی به میدان مسابقه رفت و سپس جای خود را به سیدمحمد علوی داد اما این تعویض تاكتیكی بود.

 

دیدار برگشت دو تیم پنج‌شنبه این هفته در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن