بچه ها برای پول بازی نمی کنند اما زندگی با پول می چرخد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_ramezani_92_ramezani_92-(1).jpgمدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: بازیکنان پاس آنقدر باغیرت هستند که به خاطر پول بازی نمی کنند بلکه به خاطر عشق به پاس توپ می زنند، اما همه می دانیم که زندگی انسان ها با پول می چرخد.

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالحمید رمضانی اظهار کرد: از تک تک اعضای هیات مدیره چه اعضای اصلی چه اعضای علی البدل بخاطر حمایت های خوبی که در این چند روز داشته اند تشکر می کنم، امیدوارم در روزهای آتی هم مثل گذشته پشت تیم ما باشند تا بازیکنان با دلگرمی و اعتماد به نفس بالا وارد زمین مسابقه شوند.

 

 

وی ادامه داد: بازی برگشت با مس هم به خاطر شرجی بودن هوا و هم به خاطر شکستی که در بازی رفت متحمل شدند برای ما خیلی حساس و البته دشوار خواهد بود. مربیان مس هفته گذشته از لحاظ روحی و روانی سعی کردند تیم ما را تحت تاثیر قرار دهند که موفق نشدند. روی تیم ما کار کرده بودند و برای بازی پنج شنبه هم این روند را ادامه خواهند داد.

رمضانی تصریح کرد: قاسم پوراسدالله به دلیل مصدومیت و مرتضی تبریزی بدلیل محرومیت دو غایب ما در بازی برگشت خواهند بود، اما سایر بازیکنان از لحاظ انگیزشی و روانی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و با توجه به بردی که در همدان کسب کردند با کوله باری از آمادگی گام به نبرد سرچشمه خواهند گذاشت.

مدیرعامل پاس در ادامه اضافه کرد: از تک تک هواداران پاس می خواهم حالا که حضوری نمی توانند از تیم خود حمایت کنند با دعای خیر خود حامی پاس و تیم شهر خود باشند تا با یک نتیجه خوب هم مس را از میان برداریم و هم خود را برای دیدار احتمالی با ذوب آهن آماده کنیم.

وی گفت: افق دید ما به بازی با اصفهان معطوف شده است، چراکه ذوب آهن تیم بزرگی است و از مربی باهوشی بهره می برد. البته به 18 تیمی شدن لیگ برتر خیلی خوش بین هستم و اگر این اتفاق بیفتد پاس را لیگ برتری بدانید.

رمضانی در ادامه با اشاره به حواشی باشگاه پاس خاطرنشان کرد: وقتی پاس گل می خورد و عده ای خوشحال می شوند من چگونه این هجمه ها را تحمل کنم؟ همه حاشیه سازان پاس را به خدا واگذار می کنم. امیدوارم از کرده خود پشیمان باشند و نه به خاطر من بلکه برای پاس و مردم همدان دست از حاشیه سازی بردارند.

وی در همین باره یادآور شد: دوست دارم به خاطر پاس حب و بغض های شخصی را کنار بگذارند. چندین بار به همین آقایان دست یاری دراز کردم اما راه خودشان را رفتند. کمترین خواسته ام این است که اجازه بدهند این بازی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم و به موفقیت برسیم، بعد از آن با من هر مشکلی داشتند و هرچه خواستند بگویند.

رمضانی در پایان اظهار کرد: اگر به لیگ برتر برسیم برگ زرینی در تاریخ فوتبال همدان رقم خواهد خورد.

نظرات   

 
0 #1 4444 1392-03-09 14:28
نامرد تو که اصلا با پول دلالی نمیکنی
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن