ديدگاه مديرعامل پاس از بازي مقابل ذوب آهن اصفهان؛

شير هميشه شير است / مشكل داريم اما انگيزه هم داريم

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_ramezani_92_ramezani_92-(1).jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بازیکنان این تیم با تمام داشته هایش همانند سربازان پیاده به مصاف شيرهاي تیم ذوب آهن اصفهان می رود.

عبدالحمید رمضانی در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: ذوب آهن اصفهان از استخوان بندی تیمی بسیار خوبی برخوردار است و شرایط این تیم به هیچ وجه قابل قیاس با تیم پاس نیست و مي توان گفت كه شير هميشه شير است و پير و جوان ندارد. اما بازیکنان تیم ما هم انگیزه خوبی برای رویارویی با این تیم متمول فوتبال کشور دارند.

 

وی اضافه کرد: البته مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان این روزها با پرداخت پاداش و سایر حمایت های مادی و معنوی شرایط بسیار خوبی را برای بازیکنان قبل از بازی مقابل پاس ایجاد کرده اند و ما نیز منتظر حمایت از سوی هیات مدیره هستیم.

وی تصریح کرد: هیات مدیره باشگاه قرار است ظرف امروز یا فردا کمک مالی لازم را به تیم داشته باشد و با تحقق این شرایط می توانیم انگیزه بهتری برای رویارویی در بازی 31 خردادماه مقابل ذوب آهن اصفهان داشته باشیم.

رمضانی با قدردانی از کادر فنی و بازیکنان تیم پاس همدان گفت: اعضای تیم در این مدت به رغم مشکلات مالی و محدودیت اعتبارات تمام تلاش خود را در جهت موفقیت تیم داشته اند و اکنون نیز آماده بازی برابر ذوب آهن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم پاس عصر چهارشنبه همدان را به مقصد اصفهان ترک می کند و تمامی بازیکنان را در این مسابقه در اختیار داریم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در خصوص شرایط آینده حضورش در این تیم گفت: وضعیت ادامه همکاری در تیم پاس بستگی به نتایج مرحله پلی آف دارد و صعود یا عدم راهیابی پاس به لیگ برتر تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: اکنون برنامه اصلی باشگاه عبور از تیم ذوب آهن و رسیدن به لیگ برتر است و امیدوارم بازیکنان جوان و با انگیزه پاس بتوانند در مقابل تیم پرمهره و باتجربه ذوب آهن موفق باشند.

 

رمضانی در خصوص شرایط قرارداد بازیکنان تیمش گفت: کریم شاهوردی، مقداد قباخلو، محسن ربیع خواه و مسعود غلامعلی زاد در پایان فصل جاری بازیکن آزاد محسوب می شوند.

نظرات   

 
0 #1 داور 1392-03-31 12:59
خدا یارتان باشد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن