پاس همدان – ذوب آهن اصفهان / صعود از شما پایکوبی از ما

دو گل تا بازگشت دوباره به لیگ برتر فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-mes_92_Pas_mes_92_(6).jpgفردا تیم پاس همدان در آخرین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای قدس میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود. مسابقه ای که برای پاس همدان در راه رسیدن به جذاب ترین لیگ فوتبال کشور اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش "همدان فوتبال"، جنگ روانی ایجاد شده از سوی ذوبی ها، می‌تواند حواشی این مسابقه بسیار حساس برای تیم پاس را بسیار بیشتر کند. البته ذوبی ‌ها هم برای تضمین صعود به لیگ برتر نیازمند حداقل یک امتیاز از این بازی هستند ولی آنها حتی در صورت باخت با نتیجه یک بر صفر هم می‌توانند مسافر لیگ برتر باشند، منوط به اینکه نتیجه بازی دو بر صفر نشود!

 

* شیری و احمدی متهمان ردیف اول

در بازی رفت دو تیم پاس همدان و ذوب آهن اصفهان که در دقایق اولیه بازی پاسی ها متحمل دو گل شدند، جلیل احمدی دروازه بان و مجتبی شیری مدافع پاس بیش از سایرین مقصر بودند و اشتباهات فردی این دو بازیکن سبب شد تا پاس با وجود تلاش همگانی نتواند گل های خورده را تسویه کند.

* دو بر صفر تضمین صعود پاس

اگر پاسی ها بتوانند در بازی فردا دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری برسند آنوقت به لیگ برتر خواهند رسید. گل دقایق پایانی پاسی ها در اصفهان به این تیم کمک زیادی کرد تا در بازی برگشت انگیزه بهتری برای جبران شکست گذشته داشته باشند. منتهی پاسی ها باید مواظب باشند که در بازی فردا گل نخورند.

* تبریزی موتور محرکه پاس

بدون تردید مرتضی تبریزی گنجینه پاسی ها در این مسابقه است. قلب تیم پاس در میانه میدان با تحرک او می تپد و در این بازی قطعا فرمانده لشکری خواهد بود که تشنه حمله است. تبریزی در بازی رفت مقابل ذوبی ها نشان داد در سطح لیگ برتری ها است. او هر آنچه که دلش می خواست انجام داد. دریبل زنی، پاس های طلایی و حتی موفق به گرفتن پنالتی برای تیمش شد.

پاسی ها می توانند در نبرد با ذوب آهن در بازی فردا روی توانمندی مرتضی تبریزی حساب کنند. بازیکن بومی همدان که این روزها محبوب هواداران است.

* تغییر روش تاکتیکی

تجربه تلخ مجتبی خورشیدی در اصفهان دریافت دو گل زودهنگام تیمش بود. مربی یا سرمربی این روزهای پاسی ها دیگر نمی خواهد آن کابوس ند دقیقه ای تکرار شود. البته هنر او در ادامه دقایق بازی نمایان شد و توانست خیلی زود تیمش را سروسامان بدهد وگرنه اکنون به جای چهار گل، شاید بیش از پنج، شش گل دریافت می کردند.

خورشیدی در هفته جاری بارها تاکتیک های مختلف را برای تیمش ترسیم و طراحی کرد. حتی او در چیدمان سیستم تیمی هم تغییراتی را اعمال کرد. آنچه مسلم است، وی در بازی فردا در ترکیب، چیدمان سیستم تیمی و تاکتیک هجومی تغییراتی اعمال می کند.

* هواداران بمب انگیزه پاسی ها

نکته بسیار مهم در بازی فردا حضور انبوه هوادار در ورزشگاه است. البته نمایش این بازی از شبکه سوم سیما به صورت زنده این شرایط را مهیا کرده که تماشاگران زحمت دیدن بازی را از گیرنده های منزل خود متحمل شوند! اما ضروری است که فوتبالدوستان و هواداران متعصب به جای منزل نشینی به ورزشگاه بروند چرا که فردا روز آنهاست و پاس به وجود تماشاگران پرشما نیازمند است.

* تله کابینی ها جور هیات مدیره را کشیدند!

این روزها استاندار ورزش دوست همدان!!! به جای اینکه بیشتر به حمایت مادی و معنوی از تیمی که نام وی را در راس مدیریتی یدک می کشد، بپردازد، دنبال حضور پشت تریبون های مناسبتی است. حتی دریغ از ضیافت دوستانه و برقراری یک ارتباط نزدیک با فرزندان خود. علی محمد آزاد استاندار همدان هم اکنون حکم پدر را برای پاسی ها دارد اما گویی علاقه ای به این تیم مردمی که اهدایی به شهدای همدان است، ندارد.

حالا در این روزهای پراسترس، سعید ترابیان رییس هیات مدیره دهکده گنج نامه همدان دست بکار شده و بدون هیچ چشم داشتی اقدام به یک میهمانی شایسته برای تیم پاس می کند. سرمایه گذار بخش خصوصی همدان به رغم دست و پنجه زدن در مشکلات مالی و عدم حمایت های مسوولان رده بالای استان، همچون گذشته وارد گود ورزش شده و این بار پاس را مورد حمایت معنوی قرار دارد. اقدام او آنقدر تحسین برانگیز بود که پاسی ها آرزو می کردند وی اسپانسر و مالکیت تیم را در اختیار بگیرد.

* ... و بازهم کم کاری هیات فوتبال!

هیات فوتبال همدان پس از رفتن عباس صوفی گویی در فضا سیر می کند. هیچ گاه برنامه مشخصی و قابل توجهی از این هیات که نشان از نوآوری و یا لااقل اهداف کلان گذشته را داشته باشد، نیستیم. محمد عیوقیان تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد و در حالی که فوتبال باید فراتر از رشته های دیگر برنامه ریزی داشته باشد، اهداف سنتی در پیش گرفته است. انتظار می رفت در این روزهای اخیر هیات فوتبال همدان برای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان برنامه ای ترتیب بدهد و با دور نشاندن مسوولان در کنار پاسی ها دور میز، شرایط بهتری را برای حضور آنان در بازی برگشت پلی آف رقم بزند. حداقل اینکه با صعود پاس به لیگ برتر، داشته های خزانه هیات فوتبال همدان نیز چند برابر می شد!

* رسانه ها یار همیشگی پاس

پاسی ها باید افتخار کنند که جامعه خبری استان همسو با آنان در راستای کمک به موفقیت این تیم تلاش دارند. ورزش نویسان همدانی این روزها حضوری پر رنگ تر در کنار پاس دارند و اجازه نداده اند بهانه ای دست فرد یا افرادی بیفتد. انتقادهای بجا و سازنده، حمایت های مستمر و پرداختن به کم و کیف و نقاط صعف و قوت تیم تاکنون موثر بوده است. این نشان می دهد که خبرنگاران همدانی اهمیت لیگ برتری شدن پاس را بیش از سایرین!! درک کرده اند که اینگونه حضوری پر رنگ در کنار تیم دارند.

* هواداران بی صبرانه منتظر صعود

هواداران تیم پاس بسیار امیدوارانه به تیمشان در بازی برگشت پلی آف نگاه می کنند. بازی برتر آنها در نیمه دوم بارقه های امید را در میان طرفداران پاس زنده کرد و اکنون آنها بی صبرانه منتظر صعود پاس به لیگ برتر هستند تا به خیابان ها ریخته و به جشن و پایکوبی بپردازند.


 

نظرات   

 
+8 #1 hmz 1392-04-04 10:32
علی محمد آزاد استاندار همدان / بابا چه کاریه به پاس شما کمک کنی این قدر زحمت نکش شما برو چند میلیارد بده اون شیشه های تالار قرآن رو از خارج بیار
خدا کنه رییس جمهور که عوض شد این استاندار هم عوض بشه
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن