تلاش ناکام پاس برای ورود به لیگ برتر؛

مسئولان ظرفیت فوتبال را دست‌کم گرفتند

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas_zobeAhan1_92_IMG_2536.jpgديدار پاياني پلي‌آف ليگ برتر روز گذشته در ورزشگاه قدس انجام شد و تيم فوتبال پاس علي‌رغم شايستگي در ميان آه و حسرت تماشاگران از صعود به ليگ برتر بازماند تا يك سال ديگر در ليگ دسته اول در جا بزند.

به گزارش "همدان فوتبال"، تيم فوتبال پاس ديروز در ورزشگاه قدس ميزبان ذوب‌آهن اصفهان بود. ديدار رفت دو تيم در اصفهان با پيروزي 2-4 ذوب‌آهن رقم خورده بود و در ديدار برگشت پاس نياز به پيروزي دو بر صفر داشت.

پاسي‌ها با انگيزه و اشتهای بالایی وارد زمين شدند و از همان دقايق نخست، حملات خود را روي دروازه ذوب‌آهن تدارك ديدند. حملات با برنامه پاس خيلي زود به بار نشست. فرار عباس كاظميان در دقيقه 5 با خطاي مدافعان حريف همراه شد تا مظفري‌زاده قاضي ميدان در سوت خود بدمد و نقطه پنالتي را نشان دهد. وحيد علي‌آبادي اين توپ را به گل تبديل كرد تا موجي از شادي و اميد فضاي ورزشگاه را پر كند. پس از اين گل، پاسي‌ها با اميدواري بيشتر بازي را دنبال كردند و تماشاگران نيز با حمایت هماهنگ، بازيكنان را به حمله بیشتر تشويق مي‌كردند اما يك اشتباه از سوي داور بازي تمام آرزوي پاسي‌ها را به باد داد. در دقيقه 25 بازي در پي يكي از معدود حملات ذوب‌آهن، عباس كاظميان مدافع پاس تكل بلندي زد و بازيكن حريف سرنگون شد و داور نيز بلافاصله در سوت خود دميد و اعلام پنالتي كرد اما در ميان بهت و حيرت حاضران در ورزشگاه مظفري‌زاده اشتباه بزرگي را مرتكب شد و اشتباهاً مسعود غلامعلي‌زاد دروازه بان را با كارت قرمز اخراج كرد تا آب سردي بر روي پاس ريخته شود. اسماعيل فرهادي گل تساوي را به ثمر رساند و بازی یک بر یک دنبال شد. تيم پاس پس از اين گل دچار افت روحي شد. محسن بیاتی‌نيا مهاجم تند و تيز ذوب‌آهن در واكنش به تماشاگران حركت زشتي را مرتكب شد كه از چشمان منصوري كمك‌داور دور نماند و مظفري‌زاده را مجاب كرد تا وي را نيز اخراج كند تا همه چيز مساوي دنبال شود.

جليل احمدي دروازه‌بان پاس به دنبال اخراج غلامعلي‌زاد جايگزين اويس كردجهان شد و دو تيم 10 نفره بازي را دنبال كردند.

پاس در ادامه؛ ديگر حرارت اوايل بازي را نداشت و بازي بیشتر در ميانه ميدان دنبال شد تا دو تيم در نيمه اول يك بر يك مساوي راهي رختكن شوند. هرچند بازيكنان پاس در اين نيمه چند فرصت گلزني داشتند.

با شروع نيمه دوم پاس با ارسال توپ‌هاي بلند سعي داشت تا به عمق دفاع حريف نفوذ كند اما شاگردان ياوري با آرام كردن مسابقه به اداره بازي پرداختند و با كشيدن توپ به عرض زمين سعی در وقت‌كشي داشتند و در هر برخورد دقايقي در درون زمين دراز مي‌كشيدند.

خورشيدي مربي پاس با ميدان دادن به امير گداري و لفته حميدي سعي كرد تا قدرت تهاجمي تيم را افزايش دهد اما هرچه از روند بازي مي‌گذشت اميد و انگيزه پاسي‌ها كاهش پيدا مي‌كرد و حريف اصفهاني با حفظ توپ از سرعت بازي می كاست.

در دقايق پاياني حملات پاس شدت گرفت و چندبار دروازه ذوب‌آهن با خطر جدي دنبال شد اما بخت و اقبال با همداني‌ها يار نبود و سرانجام دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

با سوت داور تماشاگران همداني در ميان آه و افسوس ورزشگاه را ترك كردند. تماشاگران كه از بازي پاس در طول فصل و اين بازي رضايت داشتند هيچ واكنش منفي نشان ندادند و با رضايت اما افسوس و ناراحتی ليگ را به پايان بردند.

پاس هر چند اگر كمي از نظر روحي تقويت مي‌شد مي‌توانست بهتر از اين نتيجه بگيرد اما از همين نتيجه نيز تماشاگران رضايت داشتند و حال پاس بايد پس از استراحت خود را براي فصل آينده ليگ دسته اول آماده كند.

نظرات   

 
+5 #9 علی پاسی 1392-04-13 11:55
خوبم دوست تبریزی عزیز ;-) . شما چطوری ؟
 
 
+7 #8 هوادار شهرداری تبریز 1392-04-12 16:12
احوال آی علی پاسی خوبی خوشی سلامتی؟ :D
 
 
+8 #7 علی پاسی 1392-04-10 12:11
آقای هوادار شهرداری تبریز شما همون که نوشته بودی خدا رو شکر پاس نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند بزرگترین بی احترامی به هواداران پاس در همدان و کل کشور بود و من هم بعد از خواندن نظر شما خیلی ناراحت شدم و بی احترامی کردم که حالا از شما و مردم تبریز عذرخواهی میکنم و ببخشید شرمنده تبریزی با غیرت :oops: . به امید روزی که مسئولین به همه ی تیم ها با یه دید نگاه کنند . ;-)
 
 
+2 #6 هوادار شهرداری تبریز 1392-04-08 16:49
آقایان علی پاسی و مهدی: یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تیراختور پرچمی. من اصلا به شما و دوستاتون حتی یک کلمه بی احترامی و حرف زشتی نزدم ولی شما ببینید چقدر از این جور حرفا نوشتید. کور و کچل هم که کردید مارو. ببینید قصد من بی احترامی به باشگاه پاس و همدان نبود و از خدامه از همدان دو تیم خوب پاس و الوند تو لیگ برتر باشن به جای تیم های متعددی که از تهران هست باید تیمهای ما تو لیگ باشن. منظورم اینه که فقط الکی هم شهرداری هم پاس از لیگ برتر جدا شدند. در حالیکه یکی شون می تونست تو لیگ برتر باشه. ولی اون حرفی که راه انداختند که تبانی شده و فلان به ضرر هر دو تیم شد. واسه پاس هم به این خاطر بد شد که از آمادگی بدنی بازیکنان کاسته شد بعد دو ماه رفتن به بازی ذوب اهن که نتیجه اش این شد. به امید اینکه دو نماینده از همدان و تبریز هم زمان در لیگ برتر حضور پیدا کنه.
 
 
+6 #5 علی پاسی 1392-04-07 20:14
آقای هوادار شهرداری میشینی سر جات یا بیام تبریز حالیت کنم در ضمن اسم هر چی کور و کچل تبریزی رو نوشتی که چی ؟ جواب بده ؟.. .. ..... ای وای بو سوخته آمد فکر کنم تبریز آتیش گرفته . هه هه هه هه هه هه هه . ;-)
 
 
+5 #4 علی پاسی 1392-04-07 19:54
ببین هوادار شهرداری یادت باشه همدان سرور تبریزه و پولشو داریم پرسپولیسم میاریم به شما هم هیچ ربطی نداره و نابودی شهرداری تبریز هم تبریک میگم و یادت باشه اگر فوتبال پاس پاک نبود الان آسیا بود . همدان سرور کل ایران سرور لیگ ایران
 
 
-4 #3 هوادار شهرداری تبریز 1392-04-07 17:11
تراکتورسازی تبریز و کلا فوتبال تبریز آبروی فوتبال شمال کشور هستش که با زور خودش اومده لیگ برتر و بازیکنان بزرگ آرزو دارند تو این تیم تراختور ما بازی کنند. دوتا تبریزی هم که علی دایی و کریم باقری باشن تیم پرسپولیس رو در اختیار دارن. حتی استقلال خوزستان هم که به لیگ برتر صعود کرد مربیش باقری نیاست که اونم تبریزیه.خطیبی هم همینطور که گسترشو آورد. همدان ولی تیم از لیگ برتر خرید و اونو به دسته اول فرستاد حالا شما بشین سر جات آقا مهدی.
 
 
+2 #2 مهدی همدانته 1392-04-06 23:32
بشین سرجات شما برین از لیگ 2 شروع کنید شاید امدین لیگ 1. درضمن گسترشتونم امسال زنگ تفریحه شک نکن با حضور علی کریمی تراختورتونم تو فصل کامل تو حاشیه است
 
 
-14 #1 هوادار شهرداری تبریز 1392-04-06 14:44
خدا را شکر که تیم پاس نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند. این آه مردم با غیرت و پاک تبریز بود که باشگاه پاس در آن ماند. عوامل باشگاه پاس دست در دست هم داده بودند تا به جای شهرداری تبریز عزیزمان مان به لیگ برتر صعود کنند این آرزو را دوباره در دل خود نگه داشتند.به امید موفقیت تیم های تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر و باشگاه های آسیا. ضمنا به امید اینکه پاس هم به قوه خود و همراه با جوانمردی به لیگ برتر صعود کند٪
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن