جلسه هيأت مديره با گزارش مدیرعامل سابق برگزار شد

تصمیم‌گیری برای پاس هفته آینده

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_logo.gifروز گذشته هيأت مديره باشگاه پاس در دفتر وزير آموزش و پرورش تشكيل جلسه داد تا مسائل و مشكلات تيم پاس بررسي شود.

به گزارش "همدان فوتبال"، در اين جلسه كه علي‌محمد آزاد استاندار و رئيس هيأت مديره، حميدرضا حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش، بهروز مرادي معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور، امير خجسته نماينده مردم همدان، فامنين و قهاوند در مجلس شوراي اسلامي و سيدعبدي افتخاري مديركل ورزش و جوانان استان به عنوان اعضاي هيأت مديره حضور داشتند؛ عبدالحميد رمضاني مديرعامل باشگاه پاس در فصل گذشته گزارش عملكرد باشگاه در فصل گذشته را ارائه داد.

در اين جلسه دلايل ناكامي، مسائل مالي باشگاه، عملكرد آكادمي و مشكلات باشگاه توسط رمضاني ارائه شد و اعضاي هيأت مديره با دقت، گزارش مديرعامل را بررسي كردند.

در اين جلسه دغدغه اصلي هيأت مديره، ناكامي پاس از صعود به ليگ برتر بود كه اين ناراحتي در چهره يكايك اعضا دیده می‌شد.

اعضا بر حل مشكل پاس تأكيد كردند و حضور در ليگ برتر را مطالبه مردم همدان دانستند و خواهان هموار شدن راه صعود شدند.

گفتنی است هيأت‌ مديره باشگاه در خصوص مسائل باشگاه هيچ تصميم‌گيري نداشته و تنها شنونده گزارش مديرعامل سابق بودند و تصميم‌گيري در خصوص ابقا وی يا معرفي مديرعامل جديد، انتخاب سرمربي و تصويب بودجه باشگاه پاس در فصل جاري را به جلسه هفته آينده موكول كردند تا با فراغ بال و پس از مطالعه گزارش مديرعامل، تصميم‌گيري نمايند.

مديركل تربيت بدني، يكي از اعضاي هيأت مديره نیز اظهار داشت:  در اين جلسه هيأت مديره بيشتر مستمع بودند و مديرعامل پاس در فصل گذ شته گزارش عملكرد ارائه داد.

سيدعبدي افتخاري اين جلسه را مفيد دانست و گفت: در این جلسه تمام مطالب و دلايل ناكامي پاس اعلام شد تا هيأت مديره در يك جمع‌بندي، هفته آینده تصميم‌گیری کند.

نظرات   

 
-5 #4 hadi 1392-04-24 12:50
نکنه میخوان تیمو بدن دست آدم های رمضانی دوباره تیم بدبخت بشه .آقای ثقفی شما که با مسئولی ارتباط دارین یه کاری بکنیین
 
 
+6 #3 .... 1392-04-24 12:43
همه میدونن حاجی بابایی در گوش همه میخونه که رمضانی باید باشه اونا هم قبول میکنن و آقای مدیرکه محروم شده با دستور هیئت مدیره باقدرت و انگیزه ی بیشتر از قبل به کار خود ادامه میدهد.
جلسه ی هیئت مدیره نیست که جلسه ی حاجی باباییه برای مدیر کردن نوچه های خودش.
 
 
+10 #2 NIMA 1392-04-24 12:20
بابا مدیر عاملی که تو تبانی شرکت کرده و 6 ماه محرومه دیگه فکر کردن راجع ابقاش چیه دیگه!!! :-?
بابا زودتر یکی رو بیارین جاش دیگه!!! :sad:
 
 
+15 #1 user 1392-04-24 11:31
هیئت مدیره ای که فقط میاد عکس یادگاری میگیره و میره به چه دردی میخوره
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن