تعیین ردیف اعتبار مهمترین نیاز تیم پاس همدان است؛

پیشنهاد واگذاری الوند و مشارکت مالکانش در پاس را داده‌ایم

سیدعبدی افتخاریمدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تعیین ردیف اعتبار مشخص برای رفع بدهی های گذشته و برنامه ریزی برای سال جاری فوتبال مهمترین نیاز تیم پاس همدان است.

به گزارش "همدان فوتبال"، سیدعبدی افتخاری سه شنبه شب در مراسم ضیافت افطاری هیات والیبال استان همدان در جمع خبرنگاران افزود: تیم پاس همدان ابتدا باید بدهی های فصل گذشته خود را مدیریت کرده و در راستای تسویه مالی با طلبکاران اقدام کند.

وی اضافه کرد: هم چنین، برای حضور قدرتمند در فصل آتی رقابت های لیگ دسته یک کشور باید ردیف بودجه مشخص و زمانبندی شده را مصوب کنیم تا در طول فصل مشکلی بابت هزینه ها نداشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه با اشاره به هزینه های بالای تیمداری در فوتبال کشور گفت: پیشنهاد ما واگذاری امتیاز تیم الوند و مشارکت مالکان این باشگاه در سهام تیم پاس بود و اگر این تیم بخش خصوصی موافقت کند، نماینده فوتبال همدان با شرایط بسیار بهتری گام به مسابقات لیگ دسته یک خواهد گذاشت.

وی با اشاره به نشست اخیر هیات مدیره باشگاه پاس همدان گفت: در نشست اخیر عملکرد فصل گذشته تیم به لحاظ فنی و مالی مورد بررسی قرار گرفت و هفته آینده در خصوص بودجه فصل آینده، تعیین مدیرعامل و کادر فنی تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرصت زیادی برای برنامه ریزی تیم پاس نیست، افزود: امیدوارم در نشست آتی هیات مدیره تمامی مسایل تیم مورد حل و فصل قرار بگیرد.

نظرات   

 
-6 #28 mohammad ali 1392-05-08 14:45
پاس هیچ وقت یه تیمه همدانی نبوده و در آینده هم نخواهد بود.تیمی که در عرض یک شبانه روز به همدان اومد هیچ وقت نمیتونه یک تیمه همدانی باشه.ولی الوند یه تیمه واقعا همدانیه.تیمیه که در همدان متولد شد و پله های پیشرفت رو یکی یکی طی کرد.الوند تیمیه که به خاطرش گاهی اشک ریختم و گاهی خندیدیم.الوند تیمه که حتی اگر 10 بر صفر هم ببازه باز هم دوستش داریم چون جزوی از شهر همدان حساب میشه.اما پاس اینجوری نیست.پاس هر وقت بازیش رو میبره ،بازیه بعدی تماشاچیاش زیاد میشن و هر وقت بازیش رو میبازه،بازی بعدیش تماشاچیاش کم میشن چون همه هم میدونن پاس جزوی از شهر همدان نیست.
 
 
+4 #27 Arash 1392-05-07 21:41
قرار نیست که یک مجری به مردم بگه که کدوم تیم را تشویق بکنید و کدوم را تشویق نکنید. پاس و الوند هر دو نمایندهٔ فوتبال همدان هستن. حالا که این با سلیقهٔ عادل فروسی پور نمی‌خونه مشکله ما نیست. پاس تهران داشت منحل میشد و دادنش به همدان. حالا میخوان پس بگیرن. شما هم با این اختلاف انداختن بین دو تیم پاس و الوند دقیقا دارین کاری می‌کنید که اونا میخوان. به امید روزی که داربی پاس و الوند را در لیگ برتر ببینیم. اون موقع دیگه عادل هم به خودش اجازه نمیده که به مردم و فوتبال همدان توهین بکنه.
 
 
0 #26 همدانی 1392-05-07 12:14
بابا آخه یکی به ای آقا بگه پاس یعنی تعنه ها و پوز خند های فردوسی پور پاس یعنی اینکه برنامه های فردوسی پور مردم همدان را دلسرد از پاس کرد ودیگر مردم همدان پاس را از خودشان نمیدانند و در بازی پلی اف با ذوب آهن تماشاگران میگفتند کاش الوند امروز بازی میکرد که از ته دل براش دعا کنیم و با تمام وجود تشویقش کنیم
که حتی دیدید که استادیوم کامل پر نشد
 
 
+19 #25 همدانیان 1392-05-07 11:57
بله ما همدانیها طرفدار هر تیم همدانی هستیم ولی وقتی پیشنهاد واگذاری تیم الوند را میدهند ما هم میگوییم که بدانند که الوند تیم اصیل و واقعی و افتخار شهر همدان است زنده بادا الوند سرافراز باشی الوند پاینده باشید الوند همدان و پاس همدان
 
 
+5 #24 Arash 1392-05-06 20:53
بعضی‌‌ها انگار دوست دارن بین الوند و پاس اختلاف بندازن. بعضی‌‌ها میگن که الوند اصیله و پاس قلابی. نکنه دوباره برای پاس خواب دیدین. اگر شما واقعاً همدانی هستین و فوتبال همدان را دوست دارین این حرف‌ها را نمیزدین. مگر امثال مرتضی‌ تبریزی، وحید علی‌‌آبادی، مصطفی علیزاده و و و در کدام تیم رشد کردن. حالا پاس شد تیم قلابی. چرا نمیاین روک و پوست کنده بگین که چرا دارین اختلاف میندازین. هدفتون چیه؟ اگر شما واقعاً همدانی هستین پس باید از هر تیمی که با نام همدان بازی میکنه حمایت بکنید و احترامش را نگه دارید.
 
 
+12 #23 همدانیان 1392-05-06 11:48
سالاره فوتبال ایران الوند سرافراز است
شیره الوند پاینده الوند
 
 
+9 #22 Arash 1392-05-06 04:33
یک حرف از آقای طلایی‌ منش می‌گذارم: "اگر چھ پاس در ھمدان خوب نتیجھ نگرفتھ است اما حضور این تیم در ھمدان نقش شگرفی در پیشرفت فوتبال این استان داشت. بھ واقع با
حضور پاس در ھمدان فوتبال این شھر جان تازه ای گرفت و متحول شد. بسیاری از بازیکنان جوان و آینده دار ھمدان با حضور پاس برای گام برداشتن در مسیر پیشرفت انگیزه گرفتند و بسیاری از آنھا امروز در الوند گام ھای جدی ای برداشتھ اند."
 
 
+5 #21 mohammad ali 1392-05-05 16:07
الوند هیچ ربطی به پاس نداره.الوند سال ها قبل از این که پاس به همدان بیاد تو دسته 3 بازی میکرد.اون موقع اسمش شهرداری همدان بود.تیمه بومی همدان فقط الونده
 
 
+7 #20 5 1392-05-05 13:06
تیم فوتبال واقعیه همدان الوند است
 
 
+11 #19 Arash 1392-05-05 03:11
همدان میتونه هم پاس را داشته باشه و هم الوند. ولی‌ پاس باید بومی بشه.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن