مسئولین فقط به صندلی‌هایشان احساس مسئولیت دارند! آقایان برای خودشان پپسی باز می‌کنند

اولیایی: اعضای هیات مدیره پشت درب اتاق‌هایشان پنهان شده‌اند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_12-3-1388_image633795431717031250.jpgمدیرعامل اسبق پاس همدان اعتقاد دارد که هم اکنون اعضای هیات مدیره به جای حضور در صحنه پشت درب اتاق‌هایشان پنهان شده‌اند.

سید کاظم اولیایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "همدان فوتبال" صحبت‌های رک و بی پرده‌ای راجع به مسائل کنونی باشگاه پاس انجام داد که این گفتگو را به تفصیل در زیر می‌خوانید:

تحلیل شما از وضعیت فعلی پاس چیست؟

اولیایی: مسئولین غیرمسئول و مسئولینی که هیچ احساس مسئولیتی به مردم ندارند بلکه فقط به صندلی‌های خود احساس مسئولیت می‌کنند، جوانان همدان را از حق خود محروم می‌کنند. پاس تیمی است که ادعا می‌کند هیات مدیره دارد و اعضای هیات مدیره این تیم در استان از مدیران ارشد هستند. این آقایان باید تدبیری بیاندیشند. اعضای هیات مدیره در وقت آرامش مصاحبه‌های آن‌چنانی می‌کنند اما اکنون که پاس نیاز به جمع و جور شدن و مسئول اجرایی خوب دارد، هرکدام پشت در اتاق‌هایشان پنهان شده‌اند. فردا قیامتی هست، چگونه می‌خواهند جواب مردم را بدهند؟

استان همدان از نظر اجتماعی استان آسیب پذیری است. اعتیاد در همدان بیداد می‌کند. با توجه به نظرات ریاست محترم جمهور که به حقوق شهروندی در قانون اساسی اشاره می‌کنند، آموزش و پرورش، تربیت بدنی رایگان برای همه وجود دارد. جوانان همدانی چه جرمی مرتکب شده‌اند که حق ندارند از اعتبارات ورزشی شهرشان استفاده کنند؟ اکنون حساس‌ترین زمان برای مدیریت است. مسئولینی که ادعای دوست داشتن جوانان همدانی را دارند و بیشترین نیاز به حضورشان همین حالا حس می‌شود، نقاب بر چهره گذاشته‌اند. جوانان همدانی مسئولین را نخواهند بخشید!

 

به نظر شما با توجه به مشخص نبودن مدیریت و کادر فنی، جذب بازیکن کار صحیحی است؟

اولیایی: (با عصبانیت) چه کسی در قبال این کارها مسئول است؟! این مسائل سو مدیریت است. اعضای هیات مدیره فقط برای خودشان در پپسی باز می‌کنند. اگر کارها غلط انجام می‌شود هیات مدیره مسئول است. اعضای هیات مدیره دوگانه عمل می‌کنند. از طرفی در برابر مردم یک چهره از خود نشان می‌دهند و از طرف دیگر زیر میزی کسی را مامور می‌کنند تا کارها را انجام دهند. بالاخره شجاعت یکی از اصول مدیریت است و مسئولان باید شجاعانه در صحنه باشند. مردم باید همه چیز را بدانند. ندانستن مردم و ابهامات موجود باعث دلخوری مردم می‌شود. این صحیح و مردانه نیست حالا که استاندار می‌خواهد برود، ورزش همدان را به اغتشاش بکشد. اگر مردم هم با بزرگواری خودشان سکوت کنند، مسئولین جواب خدا را چه خواهند داد؟

 

به زعم شما راهکار خروج از این بحران چیست؟

اولیایی: مردم باید از مسئولین طلب کنند تا آقایان وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند. اگر نشد به دستگاه‌های نظارتی مراجعه کنند و دنبال عدالت‌خواهی باشند. آقایان باید به تکلیف خود عمل کنند زیرا حقوق می‌گیرند و پستی را اشغال کرده‌اند. رفتار کج دار و مریز هیچ‌گاه در این مملکت جواب نداده است.

 


نظرات   

 
0 #3 حمیدرضا 1392-06-12 11:04
اقای خوب شما چی کردیدشما هم مثل اقایان
 
 
0 #2 sali 1392-05-19 22:29
این مردکان بی مایه فقط فکر یب خودشانن!!!وگرنه فرق توپ با گردو نمیدانن چیه...وای بر فوتبالی که اینا مدیر عاملاش باشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
+3 #1 داور 1392-05-18 16:11
خدا لعنتشان کنه مدیران بیلیاقت پاس رو خیر سرشون وزیرم هستند بوووووووووووووووق تمام اداره ها رو پر کرده از همشهری هاش و فامیلاشو آشناهاش بوووووووووووق!!!
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن