شاید عده‌ای علاقه ندارند که الوند تیم‌داری کند

یدی: از روزی که کناره‌گیری کردیم، هیچ‌کس با من تماس نگرفته!

b_150_100_16777215_00_images_stories_bahram-yadi.jpgمدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: از روزی که کناره‌گیری کردیم، هیچ‌کس با من تماس نگرفته است و ما به دلیل این کم‌لطفی‌ها هم‌چنان روی تصمیم خود پابرجا هستیم.


بهرام یدی در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: جالب است بدانید که حتی متولیان ورزش استان و رئیس هیات فوتبال هم تماسی با من نداشته‌اند و علت این تصمیم را جویا نشده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: 100% روی تصمیم گرفته شده هستیم ولی اگر مسئولان بخواهند الوند به مسابقات بازمی‌گردد و اگر چنین نباشد، ما نیز دیگر تمایلی به تیم‌داری نداریم.


مدیرعامل باشگاه الوند همدان تصریح کرد: ما در نامه محرمانه خود به استاندار به احتمال کناره‌گیری الوند نیز اشاره کردیم اما نه تنها به مکاتبات مهم ما پاسخی داده نشد، بلکه بعضی از دوستان پس از آن جواب تلفن‌های ما را نیز ندادند.


یدی اذعان داشت: من از ابتدای کار هیچ توقع شخصی نداشتم و ندارم اما توقع ما این است که دوستان کمی به فوتبال و بچه‌های همدان فکر کنند و باید به این توجه داشت که فعالیت‌های ما در فوتبال نوعی اشتغال زایی است.


وی ادامه داد: مثلا وقتی اداره صنایع و معادن مجوزی را برای یک کارخانه صادر می‌کند، در بسیاری از مشکلات به آن‌ها کمک می‌کند یا وامی در اختیار آنان قرار می‌دهد اما شرایط ما اصلا این‌گونه نیست و در جاده‌ای کاملا یک طرفه در مسیر قدم برمی‌داشتیم.


مدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: مسئولان باید به تاثیرات ورزش در کاهش ناهنجاری‌های جامعه فکر کنند و در این شرایط به یاری آن سرمایه گذار یا علاقه‌مندی که به این صنف ورود کرده بشتابند.


یدی تصریح کرد: شاید عده‌ای علاقه ندارند که الوند با این نتایج درخشان تیم‌داری کند زیرا با هزینه‌هایی که کرده‌اند، ممکن است عملکرد خودشان زیر سوال برود ولی اگر یک مسئول حمایت‌های لازم را انجام دهد، همه چیز خنثی می‌شود.


وی در خصوص تمرینات الوند نیز خاطرنشان کرد: من دوست نداشتم که تمرینات ادامه پیدا کند اما از آن‌جایی که آقای طلایی زحمت کشیدند و تیم را به این مرحله رساندند، اعلام کردند که نباید تمرین را قطع کنیم چون بچه‌ها یا امید خاصی وارد این تیم شده‌اند.

 

 


نظرات   

 
0 #6 سيد ذبيح الله قاسمي 1392-07-10 09:38
خيلي از مسئولين ما چشم و گوش دارند ولي نه براي ديدن و شنيدن
 
 
+5 #5 علی رضا ولیدابادی 1392-06-16 17:29
مسئولان استان بخصوص استاندارونمایندگان مجلس می بایست به تیم الوندنگاه ویژهای داشته باشند تا این تیم بومی بتونه باپشت سرگذاشتن مشکلات مالی پرچمدارفوتبال همدان درلیگ باشه .تیم الوند باتشکیل مدرسه فوتبال وپرورش استعدادهای همدانی میتونه حرفهای زیادی برای گفتن درسطح کشور باشه
 
 
+4 #4 پارسا 1392-06-13 22:38
با سلام و قدرداني از زحمات مسولان الوند
تو جامعه ما همه منتظرند ديگران كاري كنند اما هر كس به نوبه خودش ميتونه راهگشا باشه از مسوليني كه بومي نيستند چه انتظاري داريد هيچ تعصبي نيست مگر اينكه مسولي از روي ايمان و خيرخواهي كاري انجام بده اما مردم بايد همت كنند و هركس هرجور ميتونه حمايت كنه كه خير اينكار دير يا زود به همه ميرسه شايد خيلي نبا شه ولي كارت هواداري و حمايت هواداران ميتونه تاثير گذار باشه و سرمايه گذاري روي آينده باشگاه خيلي خوبه
 
 
+3 #3 سعید 1392-06-13 13:34
به نظر من حق با آقای یدی است مسوولین استان از تیم حمایت نکردند
 
 
+16 #2 مهدي 1392-06-12 19:31
مسئولي كه نميتونه يه تيم رو تو ليگ يك نگه داره به چه دردي ميخوره اون بايد از سمت خودش كناره گيري كنه تا كسي كه جسارتشو داره بياد و امور كارو در اختيار بگيره.
واقعا متاسف شدم براي خودم كه چنين مسئولين و مديران نا كارامدي تو استانمون داريم.
 
 
+13 #1 Arash 1392-06-12 19:16
تو ایران یک سری آدم‌ها دوست ندارن بخش خصوصی موفق بشه.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن