خجسته خواستار تعیین تکلیف وضعیت دو تیم پاس و الوند همدان شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_khojaste11.JPGامیر خجسته نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در دو نامه جداگانه به علی محمد آزاد استاندار همدان خواستار تعیین تکلیف وضعیت تیم های پاس و الوند، نمایندگان فوتبال همدان در لیگ دسته یک فوتبال کشور شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، نامعلوم بودن وضعیت قرارداد بازیکنان پاس همدان و  فضای موجود در تیم الوند مبنی بر انصراف از رقابت های لیگ دسته یک منجر به اقدام امیر خجسته در پیگیری مشکلات دو باشگاه شده است.

 

خجسته در نامه ای خطاب به استاندار ضمن اشاره به مصاحبه اخیر محمد عیوقیان رییس هیات فوتبال استان همدان مبنی بر اینکه تا زمان عدم معرفی مدیرعامل جدید از ثبت هرگونه قرارداد برای بازیکنان این تیم معذور هستند، اظهار داشت: با عنایب به تغییرات بوجود آمده در بخش های مختلف دولتی که در ترکیب هیات مدیره باشگاه نیز بی تاثیر نبوده است و با ملحوظ نمودن این نکته که پاس آبروی فوتبال استان است، لطفا مقرر فرمایید تدابیر لازم در خصوص تشکیل جلسه فوری هیات مدیره و تصمیم گیری در خصوص وضعیت مدیریت باشگاه اتخاذ شود.


این عضو هیات مدیره باشگاه پاس در این نامه خاطرنشان کرد: زمان اندکی تا آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور باقی مانده و هنوز قرارداد بازیکنان تیم پاس همدان در هیات فوتبال استان به ثبت نرسیده است و ثبت قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال منوط به امضا شدن قراردادها توسط مدیرعامل یا سرپرست موقت باشگاه است.


نماینده مردم همدان هم چنین در نامه ای دیگر خطاب به استاندار همدان به شرایط فعلی تیم الوند اشاره کرد و افزود: تیم فوتبال الوند با حمایت بخش حصوصی و با استفاده از قوای حداکثری بومی توانسته است گامی بلند در اعتلای ورزش فوتبال در استان و غرب کشور بردارد و این باشگاه در فصل گذشته نیز باوجودی که اولین فصل حضور در لیگ دسته یک را تجربه میکرد، موفق شد نتایج درخشانی را کسب کند و عنوان پدیده مسابقات را از آن خود کند.


وی در این نامه اضافه کرد: ادامه حیات و رشد این باشگاه بدون حمایت های موجود در  پرداخت کمک مستقیم به این باشگاه بدون حمایت های مستقیم و غیر مستقیم دولتی میسر نمی‌باشد و با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در پرداخت کمک مستقیم به این باشگاه خصوصی، لطفا دستور فرمایید در خصوص کمک معنوی به این تیم به صورت تصویب یا صدور مجوزهای لازم جهت طرح های درآمدزایی این باشگاه در راستای خودکفایی مالی جهت این فصل و فصول آینده، همکاری های لازم را با مدیران این باشگاه مبذول فرمایید.

 


 

نظرات   

 
+5 #2 hg,kn 1392-06-20 21:14
باسلام
الوند هم درگيرافكار غيرورزشي است وگرنه بخش خصوصي ميداند بدون چشمداشت به كمكهاي دولتي ميبايست حركت كند ودچاراشتباه محاسباتي شدن از افكار تحصيلكرده بعيد است.
 
 
+7 #1 hg,kn 1392-06-20 21:11
باسلام
ظاهرا پاس كاركردي (اسم مصدر كاركرد)كه براي آن وارد همدان شد را از دست داده است(تبليغات ورزشي و غير ورزشي-عكس گرفتن مسئولين درسايه وغيره)وگرنه هر آشناي به فوتبال بومي از سال سوم حيات آن به يتيم سر سفره بودن پي برده است از تعيين مديرحامل(غيرمديرعامل) مسئله دار تا ...... . آصوفي هم با افكار بومي به فكر احياء بود كه درگير همين مسئله شد.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن