عضو هیئت مدیره باشگاه الوند همدان:

همدلي و وفاق رمز موفقيت الوند است

b_150_100_16777215_00_images_stories_soufi.jpgعضو هیات مدیره الوند گفت: همدلی و همراهی و دوری از نفاق رمز موفقیت مجموعه الوند است و امیدوارم کادر فنی و بازیکنان با تلاشی مضاعف بر تقویت این همدلی و همراهی و همکاری بهتر در جهت موفقیت تیم اهتمام ورزند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، عباس صوفی گفت: فوتبال کشور پذیرفته كه الوند مهد پرورش جوانان و نوجوانان مستعد همدانی است و اين مهم را اهالي فوتبال به طرق مختلف در رسانه هاي نوشتاري، گفتاري و ديداري به كرات اعلام كردند.


وی اضافه كرد: مردم همدان نسبت به الوند تعصب خاصي دارند و با پيروزيهاي این تیم خود خوشحال و با شكست هاي آنان ناراحت مي شوند، پس مطلوب است كه مسوولان استانی نیز  براي شادي دل دوستداران و موفقیت الوند برنامه ريزيهاي ساختاري و اصلاحي خود را تدوين و تبيين كنند.


عضو هیات مدیره الوند افزود: همدلی و همراهی و دوری از نفاق  رمز موفقیت مجموعه الوند است و امیدوارم کادر فنی و بازیکنان با تلاشی مضاعف بر تقویت این همدلی و همراهی و همکاری بهتر در جهت موفقیت تیم اهتمام ورزند.


وی افزود: تیم الوند در طی سه سال اخیر موفقیت های بزرگی را کسب نموده است و مدیران تیم برای این موفقیت ها تلاش نموده اند که بنده از تمامی آنها تشکر و قدردانی می نمایم.


صوفی خاطر نشان کرد: فوتبال الوند ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و گسترش دارد که رسیدن به این مهم نیازمند وفاق و یکدلی در بین تمامی جامعه بزرگ فوتبال از پیشکسوت تا ورزشکار می باشد.

 

وی تصریح کرد: الوند در سه بازی ابتدایی حود نتایج درخشانی کسب کرده و امیدواریم این روند ادامه یابد تا شاهد حضور الوند همدان در لیگ برتر باشیم.


نظرات   

 
+4 #1 mohamad 1392-07-21 20:03
کاش ورزش همدان کسانی مانند صوفی راازدست نمیداد....کسانی که به دنبال منافع خودشان نیستند ومیدانند خدایی آن بالا وجوددارد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن