ویژه‌نامه فوتبالی روزنامه "هدف و اقتصاد" در همدان منتشر شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_1.jpgویژه‌نامه فوتبالی روزنامه "هدف و اقتصاد" با موضوعیت پرداختن به اوضاع و احوال فوتبال همدان و به خصوص وضعیت نامناسب تیم پاس همدان در روزهای اخیر و ارائه راه‌کارهای مناسب برای خروج از این بحران منتشر شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در این ویژه‌نامه مسئولان، کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال استان به بررسی مسائل، معضلات و آسیب‌های فوتبال استان همدان پرداختند.

 

نحوه مدیریت و وضعیت کنونی تیم پاس از عمده مسائلی است که در این ویژه‌نامه به آن پرداخته شده و اجماع بزرگان و پیشکسوتان فوتبال استان در این ویژه‌نامه مبنی بر لزوم تغیير در مدیریت پاس تيتر اصلي اين وي‍ژه‌نامه است.


در این ویژه نامه از نظرات کارشناسان و پیشکسوتانی مانند: اکبر عابدی (رئیس سازمان بازرسی منطقه غرب کشور)، بهرام یدی (مدیرعامل باشگاه الوند همدان)، محمود حسام، عباس شانه‌ای، محمدرضا حجتی، محمود کرمی، رضا خانلر، علیرضا ناصری و رضا فرشچی، (پیشکسوتان فوتبال استان)، مهدی بوجاریان (دبیر هیات فوتبال استان)، علیرضا شمسی پور (مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان) و عباس صوفی (عضو هیات مدیره باشگاه الوند همدان) استفاده شده است.

 

 


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن