الوند که بارسلونا نیست!

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei-0.jpgسرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: تیم ما مشکل خاصی ندارد و تمام تیم‌ها در مقاطعی به مشکل می‌خورند. آیا الوند تعهد داده که تمام دیدارها را با پیروزی پشت سر بگذارد؟! الوند که بارسلونا نیست!

 

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: بازی با گهر سخت بود اما ما هم نتوانستیم کیفیت لازم را داشته باشیم و متاسفانه سه امتیاز خانگی را با یک امتیاز عوض کردیم.

 

وی ادامه داد: حضور در جام حذفی و بازی کردن در لیگ اندکی تمرکز ما را به هم ریخت و باعث خسته‌گی ما شد اما اگر زمان به عقب بازگردد باز هم در جام حذفی به میدان خواهیم رفت زیرا حضور در این جام تجارب زیادی برای ما به همراه داشت.

 

سرمربی تیم فوتبال الوند ادامه داد: من با شما موافقم که باید تمام دیدارهای خانگی را با پیروزی به اتمام برسانیم اما سعی می‌کنیم این اتفاقات را در دیدارهای آتی جبران کنیم چون دنیا که به آخر نرسیده!

 

طلایی‌منش در خصوص غیبت مرتضی عزیزمحمدی در دیدار با گهر خاطرنشان کرد: وضعیت ایشان در کمیته انضباطی باشگاه مشخص خواهد شد.

 

وی در خصوص محرومیت خودش نیز گفت: من دیروز به تهران رفتم و توضیحات لازم را ارائه کردم و منتظر مشخص شدن رای کمیته انضباطی هستم اما در این خصوص بیش از این صحبت نمی‌کنم زیرا وقتی صحبت می‌کنم مشکل بیشتری برای من ایجاد می‌شود.

 

 

نظرات   

 
+4 #2 بهرام 1392-08-22 16:33
آقای طلایی قبول پسرت بازیش افتضاحه افتضاح .در حد لیگ یک نیست . بازی مقابل پرسپولیس اگر اشتباه نکنم 25 تا پاس اشتباه داد
 
 
+7 #1 ُفقط پاس 1392-08-21 14:42
ما شنیدیم تیم ها رو بازیکنها به حاشیه میبرند

ولی متاسفانه در الوند آقای طلایی تیم رو به حاشیه می بره (همچون سال قبل)

ولی به نظر من طلایی مربی خوبیه اما مطمئن باشید که پسرش نابودش میکنه....
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن