مدیرعامل الوند همدان:

از عملكرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی هستم

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_yadi_aughiyan_yadi_auoghiyan_(4).jpgمدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی الوند همدان می گوید از عملكرد مجموعه باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت دارم.


بهرام یدی اظهار كرد:‌ بازیكنانی كه در نیم فصل نقل و انتقالات به جمع ما اضافه شده اند از نفراتی هستند كه در تیمهای سابق خود نمایش قابل قبولی ارائه داده اند. ضمن اینكه بازیكنان لیگ برتری جذب شده برای تیم فجرسپاسی در نیم فصل اول لیگ برتر چند بازی به میدان رفته و باتجربه هستند.

 

وی تصریح كرد: خواسته های اعضای كادرفنی برای جذب بازیكنان مورد نظر اجابت شد. تنها در جذب بازیكنی از نیروی زمینی تهران ناكام بودیم كه برای این مورد هم چاره اندیشی خواهیم كرد.


وی با اشاره به جدایی جمال معصومی از میان الوندی ها افزود: ما نمی توانیم مانع پیشرفت بازیكن شویم. معصومی باتجربه است و حتما بهترین تصمیم را گرفته. از لحاظ مالی پیشنهاد تیم گیتی پسند بهتر بود و معصومی خودش گفت كه مسائل مالی برایش اولویت دارد. گرچه الوند خانه معصومی است و او روزی به تیم خود باز می گردد.


یدی خاطرنشان كرد: دنبال این هستیم تا سمت چپ خود را تقویت كنیم. چراكه این پست به نقطه ضعف ما تبدیل شده بود و بیشتر تیم ها از این سمت به ما در نیم فصل اول ضربه زدند.


وی در همین باره گفت: معصومی با اینكه راست پا بود این ناحیه را خوب كنترل می كرد اما حالا با جذب بازیكنان چپ پا و تخصصی می خواهیم این پست را تقویت كنیم.


مدیرعامل الوند درباره جدایی روح الله عبداللهی هم تاكید كرد: عبداللهی یك بازیساز خلاق و متفكر است كه توانایی های زیادی دارد اما او كمی خود را گرفتار حاشیه های فوتبالی می كرد.


یدی تصریح كرد: عبداللهی نباید این موضوع را فراموش می كرد كه الوند هم اینك در كشور چه جایگاهی دارد. همه چیز پول نیست و عبداللهی نباید بخاطر پول به یك تیم دسته دومی می رفت. او باید كمی به آینده فوتبالی اش هم توجه می كرد!


وی اضافه كرد: برای نیم فصل دوم لیگ یك تمام تلاش خود را خواهیم كرد تا در پایان بتوانیم به عنوان قهرمان به لیگ برتر برسیم.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی الوند همدان در پایان بیان كرد: زیبایی فوتبال به این است كه در آن هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. شاید امسال نوبت ما باشد كه به جمع تیم های لیگ برتری بپوندیم. البته می دانم برای تحقق این امر كار سختی داریم.

 


نظرات   

 
+4 #2 jan 1392-10-05 09:43
ایناها همره ول کن....

فقط بچسب به سید با تعصب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :O
راس راسی نشان داد اوضا چقدر...بگزریم :oops:
 
 
+3 #1 فقط همدان 1392-10-04 17:31
دلیل کنار گذاشتن روح‌الله عبدالهی درگیری لفظی با پسر سرمربی یعنی جناب آرمین طلایی ‌منش می‌باشد

آرمین دهنمون رو سرویس کردی خداییش
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن