معصومي و خسروي نخواستند در الوند بمانند

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_neshaste_alvand_92_alvand_(9).jpgسرمربي تيم فوتبال الوند همدان مي گويد با یارگیری خوبی که در نیم فصل دوم انجام داده ايم بهتر نتیجه می گیريم.


رضا طلايي منش اظهار كرد: تیم ما در ابتدای فصل عملکرد نسبتا خوبی داشت ولی در ادامه گرفتار برخی مسایل حاشيه اي شدیم و چند بازی امتیازات را به راحتی از دست دادیم. ولی در نیم‌فصل دوم با اضافه کردن بازیکنانی که جذب کرده ایم، عملکرد تیم‌مان بهتر خواهد شد.

 

وي تصريح كرد: به نظرم بازیکنان باتجربه تیم نسبت به جوان ترها باید بیشتر به کمک تیم می آمدند. متاسفانه در دیدارهایی كه تجربه آنها باید به ما برای حفظ نتیجه کمک می‌کرد این بازیکنان احساساتی کار کردند.جوانهای تیم نيز بايد در ادامه تلاش بیشتری کنند و دوندگی، جرات و شهامت بیشتری داشته باشند.


طلايي منش اضافه كرد: مشکل ما بیشتر مصدومیت هایی بود كه برای بازیکنان رقم می خورد و در برخی نقاط هم ضعف هایي بود که با جذب بازیکنان جدید تا حدودی مرتفع شد.


سرمربي الوند با اشاره به نفرات جذب شده افزود: ما دو بازیکن از تیم سپاسی به خدمت گرفتیم که هم با تجربه هستند و هم از تکنیک خوبی برخوردارند. درضمن قنبریان مهربان و محبی از بازیکنان خوب لیگ محسوب می شوند. در مجموع از بازیکنان جذب شده راضی هستم.


وي درباره بازيكنان جدا شده خاطرنشان كرد: خدا را شاهد مي گيرم راضی به جدایی هیچ بازیکنی از جمع خودمان نیستم چون همه یک خانواده هستیم ولی برخی اوقات جدایی هم به سود باشگاه است و هم بازیکن. من برای این بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم.


طلايي منش درباره جدايي سيد جمال معصومي تاكيد كرد: وقتی بازیکنی خواستار جدایی از تيم است و بخواهد از تیم ما برود از نظر من آزاد است و می‌تواند برود. پیشرفت بازیکنان برای ما مهم و قابل اهمیت است و نمی توانم جلوی پیشرفت آن ها را بگیرم. خسروي هم مثل معصومي نخواست در الوند بماند.


سرمربي الوند يادآور شد: من اول فصل هم گفته بودم که ما در تیم‌مان بازیکن فیکس و یا ذخیره نداریم و هر کدام از بازیکنان بهتر باشند، درون زمین قرار می‌گیرند. به هر حال فراموش نکنید مصدومیت ها در تیم زیاد بود و این عاملی بود که نتوانیم از ترکیب کامل خود استفاده کنیم. به نظرم رقابت ها سال به سال سخت تر می شود و سطح تیم ها بسیار به هم نزدیک مي شود. تیم‌ها به دنبال امتیاز گرفتن هستند و این کار همه تیم ها را سخت کرده است.

 

وي در پايان گفت: پس از آخرین بازی‌مان برابر نفت آبادان، چهار روز به بازیکنان تیم استراحت دادیم و چند روزی است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم و خوشبختانه برخلاف سرمای شدید هوا تمرینات خوبی را هم داشته ایم.


نظرات   

 
+2 #1 jan 1392-10-05 09:38
خسروی که دلش با تیم نبود...سرخور...
بازی با پدیده به اونا پاس گل دادا :O
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن