رفتن خورشیدی طبیعی بود؛

مدیرکل ورزش و جوانان: تغییر سرمربی از اختیارات مدیرعامل است

b_150_100_16777215_00_images_stories_eftekhari.jpgمدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: رفتن خورشیدی باتوجه به نتایج کسب شده تحت سرمربیگری او در تیم پاس همدان طبیعی بود.

 

سیدعبدی افتخاری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: تصمیم گیری در خصوص کادر فنی تیم پاس به خصوص سرمربی از اختیارات مدیرعامل باشگاه است و در شرایط فعلی پاس، رمضانی تصمیم به قطع همکاری با خورشیدی گرفته است.


وی اضافه کرد: هیچ کس از نتایج کسب شده پاس به خصوص در این هفته های پایانی نیم فصل اول رضایت نداشت و طبیعی است که مدیرعامل باشگاه اختیار تصمیم گیری در خصوص شرایط فنی تیمش را دارد.


افتخاری در خصوص سرمربی آینده تیم پاس اظهار داشت: قرار است مدیرعامل باشگاه فردا شنبه جمع بندی لازم در خصوص گزینه های مدنظر را به هیات مدیره ارایه بدهد تا ضمن بررسی لازم، گزینه اصلح انتخاب و مذاکره شود.


مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: تیم پاس شایسته چنین جایگاهی در انتهای جدول نیست و باید دست اندرکاران تیم تلاش لازم را برای بازگرداندن تیم به دوران اوج خود داشته باشند.


مجتبی خورشیدی، سرمربی تیم پاس همدان به دلیل کسب نتایج ضعیف همراه با این تیم در نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور اواسط هفته جاری تصمیم به قطع همکاری گرفت.


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن