سرمربی اسبق سبزپوشان همدان:

با من در مورد پاس هیچ صحبتی نشده است

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_fani_modir_rusta-2.jpgسرمربی اسبق تیم فوتبال پاس همدان هرگونه مذاکره با وی در خصوص گرفتن سکان هدایت این تیم را تکذیب کرد.

 

علی‌اصغر مدیرروستا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "همدان فوتبال" با تاکید بر اینکه صحبتی با وی در خصوص سرمربیگری پاس همدان جهت دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل جاری نشده است، افزود: متاسفانه برخی آقایان جهت فضاسازی و هدایت مسیر به سمت انتخاب گزینه پیش فرض، نامهایی چون بنده را در فضاهای عمومی منتشر می‌کنند تا دست آخر که فرد مورد نظر را به کرسی نشاندند، این جریان را به راه بیاندازند که با این افراد متعدد صحبت شد و هیچ کدام نپذیرفتند که من به این وسیله موضوع مذاکره مسولان پاس با خود را شدیدا تکذیب می‌کنم.

 

وی با تشکر از مردم همدان و هواداران خونگرم پاس که همواره وی را مورد لطف و عنایت خود قرار داده‌اند، اذعان داشت: هواداران پاس خیلی صبور هستند و قدر مسلم اگر شرایط موجود در پاس در هر شهر فوتبال خیز دیگری بوجود آمده بود، هواداران اینقدر بردباری نمی‌کردند.

 

مدیرروستا در خصوص وضعیت خود نیز تصریح کرد: از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشته‌ام اما به هیچ عنوان حاضر نیستم در لیگ دسته اول مربیگری کنم، مگر آن تیم پاس همدان باشد و منتظرم تا روزی دوباره از من برای هدایت پاس دعوت بعمل آورند تا این تیم را به لیگ برتر برگردانم.

 

 

نظرات   

 
+2 #2 فقط همدان 1392-10-16 15:48
چند وقت پیش مریخی سرپرست کنونی تیم پاس گفت: مدیروستا به پاس همدان خیلی خیانت کرد از جمله:

زمانی که سرمربی پاس همدان بود زانتیای بازیکن رو نصف قیمت برداشت و به جاش ، اون بازیکن رو در همه بازی ها فیکس بازی داد.

راست میگفت اصغر آقا :cry:


آدم مونده اینجا کی بده کی خوبه
 
 
+7 #1 حاج موری 1392-10-16 10:48
بیا همدان پاس رونجات بده
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن