استاندار همدان:

الوند و پاس سرمایه ورزش استان هستند

b_150_100_16777215_00_images_stories_nikbakht.jpgباید به دنبال کمک به پاس و الوند باشیم این 2 تیم سرمایه‌ای بزرگ برای ورزش استان هستند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، استاندار همدان در جمع هیأت‌های ورزشی استان با اعلام این مطلب گفت: مدیران هر 2 تیم باید تلاش کنند تا تیم‌های پاس و الوند به نحو احسن نتیجه بگیرند، واقعاً حیف است پاسی که زمانی قهرمان آسیا بوده است بخواهد گزینه سقوط به لیگ پایین‌تر باشد.


محمد‌ناصر نیکبخت افزود: الوند فرزند همدان است و حضور فرد خیری چون یدی در رأس فوتبال استان قابل تقدیر است و ما به طور قطع از هر 2 تیم حمایت خواهیم کرد.


وی ادامه داد: جایگاه فعلی شایسته هر 2 تیم نیست و باید ان‌شاءا... هر چه سریعتر الوند و پاس جایگاه اصلی خود را باز یابند.

 

وی از احتمال ادغام 2 تیم خبر داد و گفت: سال آینده برنامه ویژه‌ای برای این 2 تیم خواهیم داشت و سعی می‌کنیم تیمی پر قدرت به نام پاس الوند راهی مسابقات کنیم.

 


نظرات   

 
+5 #4 amir 1392-10-30 01:41
اقای استاندار اومدی ابروشو درست کنی زدی که چشمشم کور کردی که!!!! قربانت تو اگه دلت میسوزه واسه فوتبال شهر ما بیا این باندبازی و دلال بازی از پاس جمع کن!!!!!!!!! اره زیادم از این فکرا نکن.
 
 
+10 #3 پیرفوتبال 1392-10-28 18:36
باسلام
استانهای دیگر مئل مشهد تبریز یزد اهواز مازندران بندرعباس سعی میکنند چند تیم لیگ یکی
داشته باشند تاازمیان انهاحداقل یک تیم به رده بالاتربرود ما برعکس استانهای دیگرمیخواهیم عمل کنیم ضمن احترام به نظراستاندارمحترم انتظار :-) یک همچین فکری
را ازجنابعالی که خود یک کارشناس ورزش هستید رانداشتیم پاس خود یک تیم باسابقه
درخشان است والوند هم برای خود اسمو رسمی دارد به جای این کار پشتیبانی وحمایت از
دوتیم را سرلوحه کارخود قراردهید بااین کار هر دوتیم نابودمیشوند :roll:
 
 
+6 #2 Ali Pasi. 1392-10-28 18:23
آقای نیکبخت پاس و الوند رو ادغام نکنید و فقط از هر دو تیم حمایت کنید چون ادغام پاس و الوند باعث از بین رفتن یکی از امتیازات فوتبال همدان میشه وبهتر اینه که در الوند استعدادهای جوان کشف و پرورش و در پاس همدان استفاده شوند !!!
 
 
+4 #1 kami 1392-10-28 11:27
با سپاس از استاندار با شعورمان..
به امید پیروزی های پیاپی از این ببعد برای هر دو تیمامان...و کوری چشم دشمنا..در جای جای دنیا 8)
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن