تیم پاس متعلق به هشت هزار شهید استان است و به هیچ عنوان امکان بازگشت آن وجود ندارد

b_150_100_16777215_00_images_stories_eftekhari.jpg

سید عبدی افتخاری هرگونه انتقال تیم پاس را کذب محض خواند و افزود : این تیم متعلق به هزار شهید استان و مردم خونگرم همدان است و امکان بازگشت و انتقال آن وجود ندارد.

 

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این که تمامی تلاش مسوولان استانی به خصوص استاندار برای موفقیت پاس همدان به کار بسته شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با تغییر سرمربی در تیم پاس شاهد نتایج خوبی از این تیم بوده ایم که امیدواریم این روند ادامه یابد.

 

وی با تقدیر از حمایت های اعضای هیات مدیره به ویژه استاندار همدان گفت : تیم پاس متعلق به هشت هزار شهید استان و مردم استان همدان است و باید تمامی تلاش خود را برای صعود و موفقیت این تیم در رقابت های لیگ برتر به کار ببندیم و قطعا این تیم در همدان خواهد ماند و به هیچ وجه امکان انتقال این تیم به تهران وجود ندارد.


وی تصریح کرد: راز موفقیت و طی کردن پله های ترقی در این تیم، کنار هم بودن ورزش و ارزش است و زمانی که این دو واژه به معنای واقعی در کنار یکدیگر قرار گیرند آن زمان موفقیت به تحقق می پیوندد.


وی اضافه کرد: باید بازیکنان و مدیریت باشگاه پاس تلاش خود را برای صعود و موفقیت این تیم به کار ببندند تا برای مردم همدان شادی آفرین باشند.


مدیر کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از حمایت های استاندار همدان از تیم های الوند و پاس اظهار کرد: مهندس نیکبخت از زمان حضور خود در همدان نگاه ویژه ایی به این دو تیم داشته است و با دیدارهای جداگانه خود با مسولان هر دو تیم و پیگیری نتایج این پاس و الوند در لیگ یک این موضوع را اثبات نموده اند.


وی ادامه داد : رسیدن به لیگ برتر، ساز و کار مجزا و خاصی را می طلبد و تلاش های زیادی برای تحقق این خواسته در استان صورت گرفته تا به خواسته به حق مردم استان جامه عمل بپوشانیم که انشالله این موضوع با همت مسوولان و بازیکنان باشگاه پاس و الوند عملی خواهد شد.


سید عبدی افتخاری در پایان گفت: با آنکه تیم داری و حضور در لیگ های حرفه ای وظیفه اداره کل نیست اما خوشبختانه تمامی اقدامات در خصوص ساخت و سازها و رفع مشکلات برای هر دو تیم پاس والوند صورت گرفته و به جرأت می توان گفت که پاس والوند جز با امکانات ترین تیم های کشور هستند.

 

نظرات   

 
-1 #6 Nazar 1392-11-18 14:37
چرانظرهاروتاييدنميكني آقاي ثقفي متاسفم
 
 
+5 #5 amir 1392-11-08 11:12
پاس بزرگ همدان سرور تیم های شهرستان تهران. :P
 
 
+6 #4 Ali Pasi. 1392-11-06 14:39
چرا بازی پاس با یزدلوله از شبکه همدان پخش نشد ؟؟؟ الوند استراحت داشت و باید بازی پاس پخش میشد
 
 
+6 #3 Ali Pasi. 1392-11-06 14:05
رو قلب من نوشته . . . . . پاس سلطان عشقه
 
 
+9 #2 Arash 1392-11-05 23:20
پاس بزرگ همدان = سلطان عشق
 
 
+20 #1 kami 1392-11-05 20:24
به امید سر بلندی نام کهن دیار همدان...و کوری چشم تمام بد خاهای ای شهرررررر :-*
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن