پیشکسوت تیم فوتبال پاس:

کسی که مسئول تدارکات پاس بوده در حدی نیست که درباره پاس حرف بزند

b_150_100_16777215_00_images_stories_monajati.jpgیشکسوت فوتبال گفت: با آشنایی که از رمضانی دارم، وی درگذشته مسئول تدارک تیم پاس و استقلال اهواز بود و در سمت مامور تدارکات فعالیت داشت و به نظر من در حدی نیست که بخواهد در مورد تیم پاس این حرف را بزند.


به گزارش "همدان فوتبال"، مهدی مناجاتی اظهار داشت: خانه اصلی پاس تهران است و باید به خانه اصلی خودش بازگردد. متاسفانه انتقال پاس به همدان اشتباه بزرگی بود و متوجه نشدیم طبق چه ضابطه‌ای پاس از تهران به همدان منتقل شد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پاس گفت: هرگاه یک دیوانه سنگ را به داخل چاه بیندازد صد تا عاقل نمی‌توانند آن را از چاه در بیاورند.


وی در خصوص آخرین وضعیت انتقال پاس از همدان به تهران تصریح کرد: کم و بیش در جریان انتقال پاس به تهران قرار دارم.


یک عده محدودی دلسوز تیم پاس هستند و معتقدند پاس باید به تهران منتقل شود و با توجه به اینکه تیم پاس درتهران استادیوم شخصی داروخانه اصلی‌اش تهران می‌باشد.


مناجاتی نظرش در مورد انتقال تیم پاس به تهران بیان کرد: پاس یک تیم سابقه‌دار است و همه بازیکنان تحصیل کرده بودند و همگی آمادگی کامل دارند تا از این تیم حمایت کنند و منتظر بازگشت پاس به تهران هستیم و اگر قصد پیشرفت در زمینه فوتبال دارند باید با بازگشت دوباره پاس به تهران موافقت کنند.


پیشکسوت تیم پاس درخصوص گفته رمضانی (مدیرعامل پاس همدان) که رفتن پاس به همدان از منحل شدن این تیم جلوگیری کرد، اذعان داشت: اگر پاس به همدان منتقل نمی‌شد بازهم منحل نمی‌شد.


مناجاتی درباره حضور دوباره پاس در تهران که آیا می‌تواند به این تیم کمک کند تا به روزهای اوج گذشته‌اش بازگردد بیان کرد: بازیکنان گذشته تیم پاس که افسران نیروی انتظامی هستند و بازنشسته می‌‌باشند همگی آمادگی حمایت از پاس را دادند و حاضر هستند تجربه خود را به جوانان منتقل کنند و جوانان با بهره‌گیری از تجربیات بزرگان پس می‌توانند به موفقیت وبهبود شرایط تیم کمک کنند.


وی در ادامه افزود: تیم پاس تیم بزرگی است و اگر مسئولان تفکر عادلانه‌ای داشته باشند دوباره باید پاس به تهران برگردد و روزهای سرشار از موفقیت گذشته را تجربه نمایند.


مناجاتی در پایان در خصوص اعضای هیئت مدیره پاس جدید خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع در جریان نیستم و اطلاعی ندارم و مسئولان باید با تفکر تصمیم بگیرند و انتخاب‌های درستی داشته باشند تا بتوانند به تیم پاس که تیمی قدیمی است و موفقیت‌های زیادی آفریده است کمک کنند.


گفتنی است، تیم فوتبال پاس چند سال گذشته از سوی مسئولان از تهران به همدان منتقل گردیده است و بر این اساس این تیم پس از انتقالش به همدان همان پاس قبلی نبود و نتایج قابل قبولی در لیگ به دست نمی‌آورد و چند سال هم در لیگ دست یک حضور دارد به هر حال این روزها صحبت از انتقال پاس از همدان به تهران شنیده می‌شود و پیشکستوتان تیم پاس تمام تلاش خود را می‌کنند تا این تیم را به تهران باز می‌گردانند و باید انتظار بکشیم تا ببینیم موفق به انجام این کار می شوند یا خیر؟!

 


 

نظرات   

 
+4 #5 علی پژمان 1392-11-26 09:45
باسلام آقای مناجاتی اگر خیلی دلتان برای پاس میسوزد بروید پاس تهران را مجددآ احیا کنید زیرا پاس تهران سالهاست که منحل شده است مثل تاریخ مصرف خود شما ودوستانتان و...ضمنا همشهریان محترم توجه داشته باشند آقای رمضانی عامل این آقایان می باشد تاآنچنان وضعیت پاس را بحرانی کند تا زمینه سقوط وانحلال پاس را مهیا نمایید.
 
 
+9 #4 amir 1392-11-26 00:34
زر نزن فقط بخوان: 1.پاس تهران خدابیامرز همانند تیم های بانک ملی سابق وبهمن درشروف انحلال وسقوط قرار داشت! 2.ازنداشتن پول وتماشاگر وهواداربه شدت رنج میبرد! 3.درواقع همدان باقبول کردن پاس این تیم را احیا کرد! 4.دیگر پاس تهران وجود خارجی ندارد!!!!!!!!!! 5. انتقال پاس بزرگ همدان به شهرستان تهران محال و خنده دار است! 6. .......نگو گالیور!
 
 
+8 #3 amir 1392-11-26 00:21
...............نگو گالیور!!!! حرف مفت میزنی! پاس بزرگ همدان نیازی به زر زر کردن تو و امثال تو نداره!!!!! نبینم دیگه از این ......... میخوری ها! :h
 
 
+10 #2 Ali Pasi. 1392-11-25 11:35
این دیگه کیه !! پاس همدان به شما هیچ ربطی نداره ... الان یه پاس هست اونم مال همدانه وبه تهرانیا هیچ ربطی نداره که دربارش اظهار نظر کنن...
 
 
+9 #1 Arash 1392-11-24 20:24
جمعش کن بابا. شیر فرهاد رفت این اومد.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن