عزم تهرانی ها برای بازپس گیری پاس؛

درخواست ها به اتاق وزیر کشیده شد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_logo.gifاوضاع این روزهای پاسی ها فارغ از دست و پا زدن برای بقا در لیگ یک، درگیر اظهارنظرهای متعدد افرادی شده که خود را وامدار این تیم می دانند و از این وضعیت نابسامان استفاده کرده تا بلکه زمینه بازگرداندن پاس به تهران را مهیا سازند .


به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، یورش تهرانی ها برای بازپس گیری پیکر زخمی و نیمه جان پاس روز به روز تشدید شده و از پیشکسوتان گرفته تا مدیران و دست اندرکاران سابق این تیم انتقال یافته از تهران، ضمن انتقاد از وضعیت موجود تیمشان به نام همدانی ها، خود را آماده بازپس گیری و احیای دوباره پاس و مسوول می دانند.

 

توهمات در ذهن نقش بسته این اشخاص که براین باورند؛ با انتقال دوباره پاس به تهران می توانند زمینه مدعی شدن و حتی قهرمانی مجدد این تیم در صف اول فوتبال کشورمان را فراهم سازند، همه روزه ابعاد گسترده تری به خود گرفته به نوعی که رسانه های ملی نیز به کمکشان آمده اند.


افت چشمگیر پاس در فصل جاری نیز ابزار انتقادها، کنایه ها و حتی تمسخر پیشکسوتان از این تیم را به شیوه سریالی در رسانه ها مطرح ساخت تا جایی که اکنون به این باور رسیده اند که فضای موجود به سودشان است و می توانند مسوولان ارشد اجرایی کشور را متقاعد به بازگرداندن پاس به تهران کنند.


* اپیزود اول:

انتقال پاس به همدان در این شش سال اخیر بیش از 20 میلیارد تومان آب خورده است که تماما به جیب غیربومی ها رفته و تاکنون نتوانسته اند شرایطی برای پایدارماندن این تیم ایجاد کنند به گونه ای که مشکلات مالی همواره نقل محافل عمومی و خصوصی اعضای این تیم شه است. تیمی که اکنون هیات مدیره آن به طور قانونی مشخص نیست و استاندار نقش اول و آخر تصمیم گیری ها را ایفا می کند و حال روز تیمی که تحت مدیریت رمضانی هست هم جز از دست دادن فرصت های صعود و تبدیل شدن به گزینه سقوط دستاوردی نداشته است! این شرایط قطعا به سود پاس نیست و انگیزه منتقدان برای بازگشت این تیم به تهران را دوچندان می کند.


* اپیزود دوم:

جایگاه مدیریت فعلی پاسی ها برای پیشکسوتان پاس قابل هضم نیست و آنها حتی در گفته های خود صلاحیت مدیرعاملی رمضانی را تایید نمی کنند. مهدی مناجاتی پیشکسوت تیم پاس در این باره گفته است: با آشنایی که از رمضانی دارم، وی درگذشته مسئول تدارک تیم پاس و استقلال اهواز بود و در سمت مامور تدارکات فعالیت داشت و به نظر من در حدی نیست که بخواهد در مورد تیم پاس این حرف را بزند! البته عده ای براین باورند که چون جایی برای جولان دادن برخی پیشکسوتان سهم خواه پاس در این تیم نبوده و نیست، این چنین دست به الفاظ انتحاری می زنند!


* اپیزود سوم:

سریال ناکامی های پاس باعث شده تا پیشکسوتان تهرانی این تیم بیش از گذشته به درخواست خود از مسوولان اصرار داشته باشند. فریادشیران، مناجاتی، کازرانی، حبیبی، آجرلو و ... جزو نفراتی هستند که اخیرا خواهان بازگرداندن پاس به تهران شده و حتی با لحن نامناسب نسبت به انتقال پاس به همدان و تبعاتش سخن به میان آوره اند. البته نکته جالب توجه اینکه گفته می شود بانک قوامین آماگی خود را برای حمایت مالی از این تیم در صورت بازگشت به ورزشگاه دستگردی تهران (مکان سابق تیم پاس) اعلام داشته است! طبق خبرهاي رسيده قرار است آنها با وزير ورزش هم رايزني هايي داشته باشند تا او را براي بازگرداندن پاس به تهران متقاعد كنند. پيشكسوتان پاس اميدوارند با روي كار آمدن دولت جديد بتوانند زمينه بازگرداندن تيم محبوب‌شان را فراهم كنند.


* اپیزود چهارم

سکوت مسوولان به خصوص استاندار همدان در قبال این هجمه رسانه ای ایجاد شده برای بازگشت پاس به تهران جای بسی تعجب دارد. البته در این بین مدیرکل ورزش و جوانان چندبار نسبت به این مسایل موضع دستگاه ورزش استان را صراحتا اعلام کرده اما در این بین عبدالحمید رمضانی مدیرعامل غیربومی باشگاه پاس هم ترجیح داده بی خیال این ماجراها باشد!

 


نظرات   

 
+2 #5 amir 1392-12-02 01:29
اقایان {saeed{و{اکبر} ....نگین گالیورها!!!!!!!!!!! شما همدانی نیستین!زر زر نکنین! به کوری چشم شما پاس مال همدانه! زیادم تحت تاثیر زر زر کردن بعضی ها قرارنگیرین . پاس مطلق به 8000شهید همدانه!!!!!!!!!!!!
 
 
+12 #4 Ali Pasi. 1392-11-28 16:08
آقای استاندار شما که همدانی هستی یه کاری بکن غیرت همدانی رو نشون بده ... استاندارعزیز از کسانی که میخوان همدان رو در رسانه تخریب کنن شکایت کنین تا دیر نشده ... هر روز دارن بیشتر هم میشن چون باهاشون برخورد شدیدی نشده
 
 
-14 #3 saeed 1392-11-28 15:59
پاس رو بدن بره بهتره.الوند رو حمایت کنن بهتره.دل مردم همدان هم با پاس نیست.
 
 
-14 #2 اكبر 1392-11-28 12:54
يك نفر نيست بررسي كنه كه پاس واسه همدان چه دستاوردي داشته و چرا زوري ميخواين تيم رو نگهدارين.
همش مي گين بازيكن بومي مربي بومي و .... بومي.
خدايش با كل بومي هاي فوتبالي استان يك تيم از ليگ سه تشكيل بدين و بيان بالا خيلي آبرومندانه تره تا اينكه يك تيم درست و درمون رو بيارين به اين وضعيت.
بايد قبول كرد كه لزومي نداره همه استان ها تيم فوتبال ليگ برتري داشته باشه مثلا كاشان با تيم باريج اسانس تو واليبال خيلي موفق تره تا ... .
به نظر مي رسه از نظر ورزشي همدان فاقد يك استراتژي و سياست مشخصه.
بايستي ابتدا توانمندي ها و استعدادهاي ورزشي در كليه رشته مشخص بشه و به ترتيب اولويت بودجه ريزي كرد نه اينكه لجاجت كنيد.
 
 
+12 #1 پاس 1392-11-27 22:54
آقا دست شما درد نکنه ممنون :cry:
باز هم ادامه بدید شاید این آقای استاندار از خواب بیدار بشه :zzz
ای خدا چرا این تیم پاس دلســـــــــــــــــــوز نداره :cry:
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن